جعل صدای آقایان بافل و قباد طالبانی آغازی برای انکار نتایج انتخابات است

پس از انتشار یک فایل صوتی از سوی کمیسیون انتخابات حزب دمکرات کردستان برای نظارت بر ششمین دوره انتخابات پارلمان کردستان که در آن به گفتگوی میان بافل و قباد طالبانی در خصوص تقلب در ۳۰ کرسی انتخاباتی برای اتحادیه میهنی کردستان اشاره دارد، یکی از رهبران اتحادیه میهنی واکنش نشان داد و ضمن اعلام هشدار گفت : «از هم اکنون انکار نتایج انتخابات آغاز شده است».

به گزارش کردپرس به نقل از رسانه خبری شارپرس، روز سه شنبه ۹/ ۱۰/ ۲۰۲۴ کمیسیون عالی انتخابات حزب دمکرات کردستان فایلی صوتی را در ارتباط با تماس تلفنی میان بافل و قباد طالبانی منتشر کرد که در آن دو طرف با هم با زبان انگلیسی در خصوص تقلب و مهندسی طرحی برای افزایش تعداد کرسی‌های حزب اتحادیه میهنی در انتخابات آتی صحبت می‌کنند.

در این باره بهروز گلالی یکی از برجستەترین اعضای شورای رهبر اتحادیه میهنی در شبکه اجتماعی فیسبوک واکنش نشان داد و اعلام کرد صدایی جعل شده است که مطمئن هستم به دور از واقعیت است و تنها برای فریب رای دهنگان ایجاد شده است.

وی تصریح کرد جعل صدای آقایان بافل و قباد طالبانی از هم آکنون آغازی برای انکار نتایج انتخابات است و بهانه‌ای برای به تعویق انداختن انتخابات است.

کد خبر 2776190

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha