بافل و قباد طالبانی به مردم ثابت کنند که فایل صوتی منتشر شده ساختگی است

عضو کمیته مرکزی حزب دمکرات کردستان درباره فایل صوتی منتشر شده، از بافل و قباد طالبانی خواست مانع رسوا شدن خود شوند و اگر جدا معتقدند این فایل صوتی صحت ندارد، در دادگاه طرح شکایت کنند تا حقیقت موضوع برای همه روشن شود.

به گزارش کردپرس سایت باس نیوز وابسته به حزب دمکرات کردستان در مطلبی نوشته است: پس از آنکه حزب دمکرات کردستان رسما سندی صوتی که در آن بافل و قباد طالبانی درمورد توطئه ای بزرگ صحبت می‌کنند و به شهیدان و بستگان آنها و پیشمرگه و حتی حامیان خود توهین می‌کنند را منتشر کرد، قباد و بافل طالبانی و رسانه های اتحادیه میهنی و افراد وابسته به آن حزب با ادعاهای خود سعی کردند شک و تردیدهایی در مورد صحت این سند ایجاد کنند.

نازم هرکی عضو کمیته مرکزی حزب دمکرات کردستان در این باره می گوید: هیچ شکی در مورد صحت آن سند صوتی وجود ندارد و حزب دمکرات کردستان حزبی مسئول در برابر مردم کردستان است و دارای تاریخ و سابقه پرافتخاری است. این حزب جایگاه قدرتمندی در کردستان، عراق، کل اقلیم و حتی در جهان دارد و هرگز وارد موضع‌گیری سیاسی نمی‌شود مگر اینکه کاملاً به آن باور داشته باشد.

وی تصریح کرد که وقتی بافل و قباد طالبانی می‌گویند آن فایل صوتی جعلی است، "دروغ می گویند، اکنون  توپ در زمین آنها است و اگر غیرت دارند، در این رسوایی از خود دفاع کنند، اگر جدا باور دارند که حق با آنها است، در دادگاه طرح شکایت کنند، اما از آنجایی که آنها خوب می دانند که آن سند صحت دارد، جرعت متوسل شدن به دادگاه را ندارند چون می دانند در آن صورت بیشتر رسوا خواهند شد".

این عضو کمیته مرکزی حزب دمکرات کردستان بیان کرد: حزب دمکرات کاملاً از این قضیه مبرا است، آنها می توانند چه از طریق دادگاه، چه سازمان‌های بین‌المللی، چه کنسولگری‌ها و دیپلمات‌ها، چه کارشناسان و متخصصان فنی و صوتی و یا از هر راه دیگری که وجود دارد، آن را بررسی کنند و با مدارک به مردم ثابت کنند که این صدا واقعی نیست و پاسخ ملت را بدهند.

کد خبر 2776243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha