جشنواره تئاتر خیابانی مریوان در اوج امنیت نقطه صفر مرزی برگزار می شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان گفت: هفدهمین دوره جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان همچون دوره های گذشته در اوج امنیت و آرامش در نقطه صفر مرزی برگزار می شود.

علی اصغر دریایی در گفت و گو با خبرنگار کرد پرس، گفت: امروز افتتاحیه هفدهمین دوره جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان برگزار شد که حضور آحاد مردم و هنرمندان سرشناس و برجسته از سراسر کشور و حتی کشورهای خارجی، یک برنامه جذاب را به نمایش گذاشت.

وی اظهار کرد: یکی از سیاست های این اداره کل مردمی برگزار کردن برنامه های فرهنگی و هنری است که این جشنواره نیز به همین منوال برگزار شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان افزود: این جشنواره هر ساله پیام های مختلفی را به نقاط مختلف کشور و حتی کشورهای خارجی به ویژه همسایگان ایران ارسال می کند که در کمال آرامش و آسایش برگزاری یک جشنواره بین المللی مهمترین این پیام ها است.

دریایی ادامه داد: همین امروز در کشورهای اطراف و جغرافیای نزدیک ایران بسیاری از کشورها با حاشیه هایی مواجه هستند اما در ایران در به لطف حافظان امنیت کشور، در نقطه صفر مرزی با حضور هنرمندان سرشناس داخلی و خارجی شاهد هفدهمین دوره جشنواره تئاتر خیابانی مریوان هستیم.

کد خبر 2776299

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha