رئیس  اقلیم کردستان مردم را به حمایت از حزب دمکرات کردستان در انتخابات دعوت کرد

معاون رئیس حزب دمکرات کردستان می‌گوید: تاریخ و مبارزات حزب دمکرات کردستان در دفاع و حمایت از مردم کردستان با همه‌ی اقلیت‌هایش نمایان است و در هرجایی که حزب دمکرات حضور داشته باشد، بنیان‌گذاری و آبادانی ادامه دارد.

به گزارش کردپرس به نقل از کردستان 24، نچیروان بارزانی، معاون رئیس حزب دمکرات کردستان، ۱۰ اکتبر ۲۰۲۴، پیامی در خصوص ششمین دوره‌ی انتخابات پارلمانی کردستان منتشر کرد و گفت: هموطنان عزیز در ۲۰ اکتبر به فهرست ۱۹۰، فهرست حزب دمکرات کردستان رأی بدهید که به شما و کردستان خدمت می‌کند. 

معاون رئیس حزب دمکرات کردستان در این پیام گفت: تاریخ و مبارزات حزب دمکرات کردستان برای مردم کردستان و همه‌ی اقلیت‌های آن واضح و هویدا است. حزب دمکرات در هر جایی باشد، آبادانی و بنیان‌گذاری، پیشرفت و شکوفایی وجود دارد. در سایه‌ی حضور حزب دمکرات کردستان از اموال همه محافظت می‌شود و سرمایه‌داران و صاحبان پیشه با خیالی آسوده به فعالیت خود ادامه داده و از کار و زندگی  خود و خانواده‌هایشان مطمئن بوده‌اند. 

نچیروان بارزانی همچنین گفت: حزب دمکرات کردستان حزب کار و عمل است، حزب مسئولیت است، حزب حرف و شعار توخالی نیست. حرف و وعده‌های بی‌اساس به‌راحتی به همه داده می‌شود. حزب دمکرات به‌خاطر کار و خدماتش بر کسی منت نمی‌گذارد. حزب دمکرات یعنی وجود امنیت، آبادانی، زندگی و پیشرفت. 

معاون رئیس حزب دمکرات کردستان افزود: حزب دمکرات به معنای حفاظت از کردستان و دستاوردهای آن است، به معنای تضمین هم‌زیستی و پذیرش متقابل و مدارا است. حزب دمکرات کردستان از حقوق همه‌ی اقلیت‌های مذهبی و قومی دفاع می‌کند. حزب دمکرات کردستان علی‌رغم همه‌ی مشکلات و موانع، به دستاوردهای بسیاری بزرگی برای اقلیم کردستان دست یافته است و هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن در پیش دارد.

نچیروان بارزانی تاکید کرد که حزب دمکرات کردستان منتظر اعتماد و حمایت مردم کردستان برای ادامه‌ی کار و خدمت، رفع کاستی‌ها و برطرف‌کردن مشکلات است.

معاون رئیس حزب دمکرات کردستان درخواست ویژه‌ای از شهروندان کرد و گفت: شهروندان عزیز! برای ادامه‌ی کار و خدمت، حل مشکلات، حفظ صلح و ثبات به فهرست ١٩٠ حزب دمکرات کردستان رأی بدهید و تصریح کرد که به امید خدا و با اراده‌ی ملت کردستان حزب دمکرات پیروز خواهد شد و کردستان هم پیروز خواهد شد.

کد خبر 2776321

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha