دلیل موفقیت اداره‌کل میراث‌فرهنگی آذربایجان غربی افزایش ٧ برابری اعتبارات بود

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی با اشاره به به کسب رتبه نخست گروه علمی، فرهنگی و آموزشی جشنواره شهید رجایی گفت: یکی از دلایل موفقیت این اداره‌کل افزایش ٧ برابری اعتبارات در سال ۱۴۰۲ در مقایسه با سال ۱۴۰۰ بوده است.

به گزارش کردپرس، مرتضی صفری، اظهار کرد: در این جشنواره ۱۸ شاخص اختصاصی و ۵۱ شاخص عمومی این اداره‌کل توسط کارشناسان مورد ارزیابی قرار گرفت که در نهایت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی موفق به کسب رتبه نخست گروه علمی، فرهنگی و آموزشی جشنواره شهید رجایی شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه این موفقیت‌ها نتیجه حمایت‌های استاندار آذربایجان غربی و همراهی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان است، ادامه داد: این توفیق در سایه همت و تلاش همه مدیران، معاونان و کارکنان این اداره‌کل به دست امده و لذا امید است در سال جاری نیز بتوانیم بیش از پیش در مسیر رسیدن به اهداف سازمانی گام برداریم.

او با بیان اینکه در سطح وزارت‌خانه نیز آذربایجان غربی جایگاه خوبی برای خود باز کرده‌ است، افزود: هدایت‌ها، مساعدت‌ها و حمایت‌های وزیر محترم و مدیران ارشد وزارتخانه نیز در این مسیر سرمایه ارزشمندی برای این اداره کل بوده است.

 صفری گفت: یکی از دلایل موفقیت این اداره‌کل این است که اعتبارات عمرانی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی در سال ۱۴۰۲ در مقایسه با سال ۱۴۰۰ حدود ٧برابر افزایش داشته است.

کد خبر 2776330

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha