٢ فوتی و ٧ مصدوم طی تصادفات شبانه روز گذشته در آذربایجان غربی

مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت: در تصادفات شبانه روز گذشته در جاده های استان ٢ فوتی و ٧ نفر مصدوم شده اند.

حمید محبوبی در این باره به کردپرس گفت:  روز گذشته در محور چایپاره به مرگنلر ( روبروی شهرک صنعتی چایپاره ) تصادف خودروی سواری پژو ۴۰۵ با پراید، گزارش شد و نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات شهید مخلص شهرستان چایپاره و مرگنلر شهرستان شوط بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

او افزود: این حادثه ۳ فوتی و ۳ مصدوم داشت که مصدومین حادثه بعد از رهاسازی، انجام اقدامات اولیه و پیش بیمارستانی به مرکز درمانی منتقل و فوتی های حادثه بعد از رهاسازی به مراجع ذی صلاح تحویل داده شدند.

مدیرعامل هلال‌احمر آذربایجان غربی با اشاره به دومین تصادف در شامگاه روز گذشته گفت: در پی تصادف یک دستگاه سواری سمند با وانت نیسان جونیور در محور ارومیه به مهاباد ۲ نفر مصدوم شدند.

 محبوبی اضافه کرد: ساعت ۲۰:۰۲ روز شنبه ٢١ مهر ماه، گزارشی مبنی بر تصادف یک دستگاه سواری سمند با وانت نیسان جونیور در محور ارومیه _ مهاباد، به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان اعلام و بلافاصله نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات حیدر آباد شهرستان نقده به محل حادثه اعزام شدند.

او ادامه داد:  این حادثه ۲ مصدوم داشت که مصدومین حادثه بعد از رهاسازی، انجام اقدامات اولیه و پیش بیمارستانی به مرکز درمانی انتقال داده شدند.

مدیر عامل هلال احمر استان همچنین از انحراف از جاده و واژگونی خودروی سایپا جونیور در محور سلماس خبر داد و گفت: ساعت ۰۷:۳۰ صبح امروز یکشنبه ۲۲ مهرماه  در محور سلماس _ تسوج یک دستگاه خودروی سایپا جونیور از جاده منحرف و واژگون شد.

او بیان کرد: نجاتگران پایگاه امداد و نجات جاده ای شهرک صنعتی سلماس بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند اما متاسفانه این حادثه ۱ فوتی داشت که بعد از انجام رهاسازی به مراجع ذی صلاح تحویل داده شد.

کد خبر 2776335

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha