نمایش «جهان با من بمیر» از آرمان های انسانی سخن می گوید

نمایش «جهان با من بمیر» که در هفدهمین دوره جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان به نمایش درآمد از انسانیت و آرمان های انسانی و آزادی واقعی در جهان هستی سخن می گوید.

به گزارش خبرنگار کردپرس، نمایش «جهان با من بمیر» به کارگردانی «سمیه مهری» و نویسندگی «امیرحسین انصافی» در هفدهمین دوره جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان به اجرا درآمد. 

بازیگر این نمایش با بیان اینکه چندمین دوره است که به مریوان و جشنواره تئاتر خیابانی می آیم، اشاره کرد: همیشه معتقدم که مریوان خانه دوم ما بچه های خیابانی کار است و این شهر به معنای واقعی حرمت گذاشت به نمایش خیابانی و ارزش نهاد به این کار و کسانی که در این هنر هستند.  

«سامان شکیبا» قدرشناسی خود را از مردم مریوان و مسئولان این شهر اعلام کرد و افزود: حرف اصلی ما در این نمایش این بود که هرچقدر از انسانیت فاصله بگیریم دنیای چرت تری خواهیم داشت و اما هرچقدر سعی کنیم قفس ها را بشکنیم و به سمت آزادی اصلی برویم که جزو آرمان های انسانی است، می توانیم دنیای زیباتری بسازیم. 

به گفته او هرچقدر خودخواهی های ما انسان ها بیشتر می شود روبه سمت پلشتی ها و چرکی ها می رویم و امیدوارم بتوانیم به سمت انسانیت گام برداریم و چه بهتر که اینجا در میان مردم هنردوست مریوان این حرف را زدیم.

کد خبر 2776362

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha