افشاگری نماینده ایلام در خصوص فشارهای فزاینده برای تعیین استاندار ایلام

سرویس ایلام - سارا فلاحی نماینده ایلام پیرامون فشارهای فزاینده جریان های سیاسی و اشخاص به وی و سایر نمایندگان استان جهت تصدی استانداری ایلام افشاگری کرد و گفت: همه می دانیم انتخاب استاندار ایلام مسیر مشخصی دارد و فارغ از بومی یا غیر بومی بودن، در وزارت کشور انتخاب می شود و گزینه های محفلی و غیر متعهد جایی در این انتخاب ندارند.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، فلاحی گفت: معتقدم همه ما باید برای توسعه و ماندگاری استان تلاش و از خودمان هزینه کنیم نه آن که استان را خرج خواسته های خود کنیم و تا این لحظه هم که بنده با شما صحبت می کنم هیچ گزینه ای نهایی نشده و روی میز وزارت کشور نیست که برخی به دنبال لشکرکشی ایلی و سیاسی رفته اند تا به اصطلاح خودشان مخالفان والی شدن خود را راضی کنند بنابراین من از این افراد می خواهم از تشویش اذهان عمومی جدا خودداری کنند.

وی افزود: این روزها برخی افراد با هیاهوهای کاذب می خواهند استان ایلام را از یک انتخاب شایسته و متعهد محروم کنند که البته دوستداران و دلسوزان این استان دست آن ها را خوانده اند و متوجه اهداف این جریان هستند. این گروه اتفاقا در یک برنامه هماهنگ و از پیش طراحی شده در حال حذف گزینه های توانمند ایلامی بوده و به صورت هدفمند هر روز یک نفر را علم می کنند و سپس با هیاهو و دعوای زرگری او را از گردونه انتخاب خارج می کنند و در گام بعدی  اعلام می کنند فلان نماینده طرفدار بومی است و دیگری طرفدار غیر بومی و در این  میان اسب توهمات و خیالات شیطانی خود را برای تصرف منافع استان  زین می کنند و جالب اینجاست که کمپین دفاع از فرزندان ایلام را هم ایجاد می کنند!

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس دوازدهم ادامه داد: همه می دانیم انتخاب استاندار ایلام مسیر مشخصی دارد و فارغ از بومی یا غیربومی بودن، در وزارت کشور انتخاب می شود و گزینه های محفلی و غیر متعهد جایی در این انتخاب ندارند فلذا از نمایندگان مردم و همچنین از ستادهای انتخاباتی که نقش مهمی در مشارکت حداکثری مردم و زحمات شبانه روزی در ایام انتخابات داشته اند و  همچنین گروه های مرجع هم مشورت گرفته می شود.

فلاحی افزود: بر همین اساس وزارت کشور طبق فرآیند و روال عادی خود از مجمع نمایندگان و از موضع مشورتی درخواست معرفی گزینه نمود که مجمع نمایندگان هم با لحاظ کردن یکسری شاخص های منطقی و علمی و بر اساس توصیه های رهبر معظم انقلاب به درخواست مشورتی وزارت کشور پاسخ داد.

نماینده ایلام تصریح کرد: بنده هم تا کنون از میثاق نمایندگان عدول نکرده ام که بخواهم بدون دو نماینده دیگر و بدون اطلاع آنها طبق مرسومات غلط در محفلی حضور پیدا کرده، گزینه جدیدی را ببینم و به او قول استاندار شدن بدهم! و در این میان از ناحیه افراد و گروه های زیادی تحت فشار بوده ام که با برخی گزینه ها دیدار داشته باشم اما همان افراد می دانند که بنده بر سر منافع استان اهل گپ و گفتگو نبوده و پاسخ رد داده ام و به وزارت کشور هم اعلام کرده ام، بین گزینه هایی که پیشنهاد شده هر شخصی که توانایی مدیریت استان را دارد، انتخاب کنند.

وی با بیان اینکه شفاف اعلام می کند در حفاظت از رای مردم  و به عنوان وکیل مردم، مخالف بدون انعطاف بیرون آمدن استاندار استان از دل محفل ها و معاملات سیاسی است، اظهار داشت: هرگز تسلیم تخریب های برخی افراد که با تهمت و افترا و دو قطبی سازی به میدان بی اخلاقی آمده اند؛ نخواهم شد.

فلاحی رای مردم را امانت دانست و گفت: قطعا همه ما در گام اول طرفدار نیروهای توانمند ایلامی هستیم و حداقل بنده در سطح ملی این را ثابت کرده ام اما اجازه هم نمی دهیم به نام دفاع از بومی و به نام نخبگان ایلام اما به کام فرصت طلبان، استانداری را به محل دلالی تبدیل کنند و  نخبگان ایلامی را به حاشیه بفرستند و با نخبه کشی مدعی نخبه گرایی تبلیغاتی شوند.

او گفت: برای تمام فرزندان ایلام احترام ویژه قایل هستم و هر کمکی از دستم بر آید برای ارتقاء آن ها انجام می دهم و تمام مخالف با انحصارطلبی و تصمیم گیری در پشت درهای بسته و تقسیم گستاخانه ثروت استان هستم، ترجیح منافع شخصی و گروهی بر منافع استان است و در این مسیر با هیچ کس تعارف ندارم و در صورت لزوم و  به موقع هم در مورد پشت صحنه این تخریب ها و تهمت های هدفدار با مردم شریف استان صحبت خواهم کرد.

​​​​​​

کد خبر 2776363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha