موضوع طرح «حساب من» از نظر ما تمام شده است، در عوض در حال بانکی کردن حقوق کارمندان هستیم

عضو دفتر سیاسی اتحادیه میهنی کردستان موضع قطعی حزبش را در خصوص طرح «حساب من» اعلام کرد و گفت این طرح از نظر ما خاتمه یافته است و همه کمیسیونهای ویژه این طرح را به اربیل بازگرداندیم، در عین حال افزود: بانکی کردن حقوق کارمندان را آغاز خواهیم کرد.

به گزارش کردپرس به نقل از وبسایت خبری شارپرس، رفعت عبدالله عضو دفتر سیاسی حزب اتحادیه میهنی کردستان اعلام کرد طرح «حساب من» در نزد ما اعتباری ندارد(پایان یافته است).

وی افزود من شخصا به بانکها از طریق استانداری سلیمانیه اعلام کرده‌ام که موضوع طرح حساب من دیگر تمام شده است و همه کمیسیونهایی که در ارتباط با این طرح به سلیمانیه آمده بودند را به اربیل بازگرداندیم.

وی تاکید کرد علت به تعویق افتادن پرداخت حقوق کارمندان از سوی بغداد، حزب دمکرات کردستان است زیرا هیئتهایی را که این حزب به بغداد می‌فرستند تا کنون لیست اسامی کارمندان را به طور صحیح با خود به بغداد نبرده‌اند، ردیف این لیستها هر بار در حال افزایش هستند.

رفعت عبدالله افزود به گزارش اطلاعاتی که از سوی نمایندگان اتحادیه میهنی در اختیار ما قرار گرفته‌اند، ۵۳ هزار اسم به لیست حقوق کارمندان اضافه شده است.

کد خبر 2776442

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha