روسای مشترک PYD خواستار حمایت مردم اقلیم از اتحادیه میهنی در انتخابات پارلمان شدند

سرویس سوریه - «پروین یوسف» و «غریب حسو» روسای مشترک PYD از مردم اقلیم کردستان خواستند که در انتخابات پارلمان به اتحادیه میهنی رأی دهند.

به گزارش کردپرس، «پروین یوسف» و «غریب حسو» روسای مشترک حزب اتحاد دموکراتیک(PYD) در سخنانی در رابطه با انتخابات پارلمان اقلیم کردستان که در تاریخ ۲۰ اکتبر برگزار خواهد شد از مردم اقلیم خواستند که به اتحادی میهنی کردستان رأی دهند.

به نوشته آژانس خبری هاوار، روسای مشترک PYD در سخنانی حمایت خود را از اتحادیه میهنی در انتخابات پارلمانی منطقه فدرال کردستان عراق که قرار است در ۲۰ اکتبر برگزار شود نشان دادند.

«پروین یوسف» رئیس مشترک PYD برای فهرست اتحادیه میهنی در انتخابات اقلیم کردستان آرزوی موفقیت کرد و اظهار داشت: «ما با هم در برابر داعش جنگیدیم و از دستاوردهای کردها دفاع کردیم. امروز می‌بینیم که قدرت و نفوذ اتحادیه میهنی در اقلیم کردستان بیشتر شده و از این اقلیم در برابر حملات ترکیه دفاع می‌کند. ما با هم از دستاوردهای زیادی دفاع کردیم و تلاش می‌کنیم روابط، امنیت و اتحاد خود را تقویت کنیم و از مردم در کردستان عراق می‌خواهیم از لیست اتحادیه میهنی حمایت کنند.»

«غریب حسو» رئیس مشترک دیگر PYD نیز در سخنان خود از مردم منطقه فدرال کردستان عراق برای رای دادن به اتحادیه میهنی دعوت کرد و گفت: «به نمایندگان پارلمانی که لایق نمایندگی شما هستند رای دهید، به لیست اتحادیه میهنی رای دهید که در این مرحله از جایگاه میهنی قدرتمندی برخوردار است.»

کد خبر 2776458

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha