گازرسانی به یک‌چهارم روستاهای کرمانشاه در سه سال اخیر

سرویس کرمانشاه _ استاندار کرمانشاه گفت: طی سه سال گذشته ۶۰۰ روستای استان _ یک چهارم روستاهای استان _ سه شهر و حدود ۱۰۰۰ واحد تولیدی و اقتصادی گازرسانی شده‌اند.

به گزارش کردپرس، محمد طیب صحرایی در دیدار مدیرکل حراست شرکت ملی گاز با اشاره به لزوم پیشرفت در حوزه های زیرساختی مانند آب، برق و گاز، حرکت در این مسیر را طی دو سال گذشته از اولویت های مهم کاری در استان عنوان کرد و گفت: در این مدت نقشه تحول آفرینی در حوزه های زیرساختی به جهت مهم و تاثیرگذار بودن آنها را با جدیت طراحی و اجرایی کردیم و خوشبختانه در این مسیر علاوه بر اقدامات و اتفاقات خوب در حوزه گاز در دیگر حوزه های زیرساختی مانند آب و برق نیز اقدامات بسیارخوبی شکل گرفت.

وی بیان کرد: تغییر و تحول در حوزه های زیرساختی در استان طی دو سال گذشته مشهود است.

مقام عالی استان با اشاره به تلاش های انجام شده در دولت شهید رئیسی در حوزه گاز استان را بی نظیر عنوان کرد و افزود: در دولت سیزدهم یک چهارم روستاهای استان گازدار شدند در حالیکه این روستاها صعب العبور و دوردست بودند و 100 درصد شهرها و 98.5 درصد روستاهای استان نیز گازدار شدند و بزودی استان چه در حوزه شهری و چه حوزه روستایی به استان سبز تبدیل خواهد شد.

استاندار کرمانشاه توجه به پیوست رسانه ای و اجرای اقدامات و برنامه ها را همراه با کار فرهنگی بسیار مهم و تاثیرگذار بیان کرد و گفت: متاسفانه پیوست رسانه ای و کار فرهنگی همانند گذشته ضعیف است از این رو باید یک بسته های روشنی را برای تهیه و تعریف کنیم که انقلاب اسلامی چه دستاوردهای عظیمی برای کشور به همراه داشته و از سوی دیگر این بسته دارای تشویق ها و کارهای فرهنگی برای صرفه جویی در مصرف انرژی باشد.

صحرایی با اشاره به نزدیکی فصل زمستان و سرما اظهار کرد: از هم اکنون باید به فکر تهیه فرهنگ سازی و بسته های تشویقی برای مردم باشیم تا همه با برنامه ریزی و دقت مباحث صرفه جویی در انرژی را دنبال کنند و باید توجه کنیم که صرفه جویی به معنای کمبود نیست بلکه به معنای درست مصرف کردن است.

مقام عالی استان همچنین خواستار برنامه ریزی برای تهیه یک بسته ترکیبی در تمامی حوزه های زیرساختی برای تشویق مضاعف مردم در صرفه جویی و مصرف آب برق و گاز به صورت یک کار ملی شد.

استاندار کرمانشاه در پایان گفت: امیدواریم با اجرای کارهای مستمر و اثرگذارتر به نتایج گسترده تری برای مصرف بهینه انرژی در تمامی حوزه های زیرساختی برسیم.

از همراهی مدیریت ارشد استان در حوزه گاز تقدیر می کنیم

همچنین در این دیدار سید احمد طباطبایی مدیرکل حراست شرکت ملی گاز ایران نیز گفت: از همراهی ها و همکاری های استاندار محترم کرمانشاه در حوزه گاز تقدیر می کنیم و در بعضی استان ها در حوزه گاز مشکل داشتیم اما در این استان با مدیریت خوب دکتر صحرایی خوشبختانه هیچ مشکلی نداشتیم و کارها با دقت و به بهترین نحو ممکن اجرا شد.

وی افزود: با اقدامات خوب انجام شده استان کرمانشاه علاوه بر حوزه شهری در حوزه روستایی هم نیز به عنوان استان سبز معرفی خواهد شد.

وی بیان داشت: در دولت شهید رئیسی اقدامات بسیار خوبی در کشور شکل گرفت و تنها مدلی که می تواند مشکل کشور را حل کند مدل جهادی است.

کد خبر 2776461

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha