سرپرست دبیرکل جنبش تغییر: به جبهه مردم بازمی‌گردیم

دبیرکل جنبش تغییر طی پیامی در آخرین روز تبلیغات انتخاباتی اقلیم کردستان گفت: مرحله ای مهم و سرنوشت ساز در انتظار ملت ما است، تصمیم با شما است که واقعیت را تغییر دهید.

به گزارش کردپرس به نقل از شارپرس، دانا احمد مجید طی پیامی اعلام کرد: «بر اساس مطالبات حامیان جنبش تغییر تصمیم مهمی گرفتیم، ما به جبهه مردم بازمی‌گردیم و اپوزیسیون بودن را انتخاب کرده‌ایم».

دانا احمد مجید همچنین اعلام کرد که پس از پایان تبلیغات انتخاباتی مرحلەای مهم و سرنوشت ساز در انتظار ملت ما خواهد بود، مرحلەای که در آن با رای رای دهندگان آینده حکمرانی و پروسه پارلمانی و سیاسی مشخص خواهد شد و این مسئولیتی همگانی است تا آیندەای روشن و زندگی شایسته برای همه شهروندان کردستان فارغ از تفاوت ها و گرایشات سیاسی، حزبی، ملی و مذهب محقق شود.

دبیرکل جنبش تغییر افزود: «رای دهندگان کردستان، تصمیم در دستان شماست، با رای و اعتماد شما می‌توان واقعیت کنونی سیاسی و اقتصادی اقلیم کردستان تغییر کند و با رای خود می‌توانید به این بحران و مصیبتی که ۳۳ سال است بر زندگی مردم اقلیم سایه افکنده است، پایان دهید، بالعکس تحریم راه حل مناسبی نیست و پیش از این امتحان شده و مشخص شد که تنها به نفع تثبیت وضعیت کنونی آنگونه که دولت می خواهد است.

کد خبر 2776492

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha