سنندج گرفتار بحران حاشیه نشینی و آلودگی شده است/فریاد شهروندان بی پاسخ ماند

رئیس شورای شهر سنندج از بی توجهی مسئولان نسبت به مشکلات شهری انتقاد کرد و گفت: در حال حاضر شهر سنندج گرفتار بحران حاشیه نشینی و آلودگی شده و شهروندان نیز هر چه این موضوعات را فریاد می زنند، کسی پاسخگوی آنان نیست.

به گزارش کرد پرس، بهروز ابراهیم آبادی در دیدار اعضای شورای شهر سنندج با استاندار کردستان، با بیان اینکه مشکلات حاشیه نشینی و آلودگی هوا در سنندج به صورت جدی شهروندان را تهدید می کند، گفت: حدود یک چهارم جمعیت این شهر در مناطق حاشیه‌ و نواحی کم برخوردار زندگی می کنند و آلودگی ناشی از صنایع بزرگ، سلامت ساکنان را به خطر انداخته است.

وی با انتقاد از عدم پرداخت عوارض توسط صنایع آلاینده، خواستار توجه جدی مسئولان به این معضل شد و بر اهمیت حل مشکلات شهری تاکید کرد و افزود: یکی از مشکلات حل نشدن این معضلات تأخیر در تهیه طرح تفصیلی شهر است.

رئیس شورای شهر سنندج اظهار کرد: شهرداری سنندج با مشکلات مالی عدیده ای روبرو است و مطالبات این نهاد از ادارات مختلف، به مبلغ قابل توجهی رسیده است که وصول آنها می تواند بخشی از مشکلات مالی شهرداری را حل کند.

ابراهیم آبادی با انتقاد از اداره اوقاف و امور خیریه کردستان در خصوص مسدود کردن حساب های شهرداری سنندج، ادامه داد: این اقدام باعث تشدید مشکلات مدیریت شهری شده و پرداخت حقوق کارکنان را با چالش مواجه کرده است.

وی یادآور شد: با پرداخت مطالبات شهرداری توسط ادارات، می توان بسیاری از مشکلات شهر را حل و به بهبود کیفیت زندگی شهروندان کمک کرد.

رئیس شورای شهر سنندج از تیم مدیریت جدید استان درخواست کرد با حمایت بیشتر از شورا و شهرداری، یاوری همدل برای شهرواندن سنندجی باشند.

کد خبر 2776539

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha