وزیر خارجه اردن در دمشق با بشار اسد دیدار کرد

سرویس سوریه - «ایمن‌الصفدی» وزیر خارجه اردن وارد دمشق شد و در دیداری با «بشار اسد»، روابط دوجانبه و اوضاع منطقه و تنش‌های جاری را بررسی کرد.

به گزارش کردپرس، «ایمن‌الصفدی» وزیر امور خارجه اردن طی سفری رسمی وارد دمشق شد و در دیداری با «بشار اسد» رئیس جمهور سوریه علاوه بر ابلاغ پیام شفاهی پادشاه اردن، روابط دوجانبه و اوضاع منطقه و تنش‌های جاری را بررسی کرد.

به نوشته شبکه خبری راشاتودی، «ایمن‌الصفدی» وزیر امور خارجه اردن امروز یکشنبه در دمشق پایتخت سوریه با بشار اسد رئیس جمهور این کشور دیدار و پیام شفاهی «عبدالله دوم» پادشاه اردن را به وی ابلاغ کرد.

وزیر خارجه اردن در دمشق با بشار اسد دیدار کرد

وزارت امور خارجه اردن در بیانیه‌ای اعلام کرد: «محتوا و مضمون این پیام شفاهی در رابطه با تلاش‌ها برای حل بحران سوریه و بررسی تمامی پیامدهای آن و همچنین تعدادی از مسائل دوجانبه و منطقه‌ای بوده است.»

«ایمن‌الصفدی» در سفر رسمی امروز خود به دمشق افزون بر دیدار با «بشار اسد» رئیس جمهور سوریه، قرار است با «بسام‌الصباغ» وزیر امور خارجه سوریه نیز دیدار و گفتگو کند.

شایان خاطر است که «ایمن‌الصفدی» روز سوم اکتبر نیز طی تماسی تلفنی با «فیصل‌المقداد» معاون رئیس جمهور سوریه با یکدیگر در خصوص روابط دوجانبه و تشدید تنش‌های خطرناک در منطقه گفتگو و رایزنی کردند.

دو طرف درباره تلاش‌ها برای دستیابی به راه‌حل سیاسی برای بحران سوریه به‌گونه‌ای که وحدت و انسجام این کشور را حفظ و امنیت و ثبات کامل را به آن بازگرداند و همچنین شرایط بازگشت داوطلبانه پناهجویان را نیز فراهم کند؛ بحث و تبادل نظر کردند.

کد خبر 2776645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha