حل مشکلات نایسر عزم ملی و اهتمام جدی مسئولان استان را می طلبد

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کردستان گفت: حل مشکلات نایسر عزم ملی و اهتمام جدی مسئولان استانی را می طلبد و مسئولان به وعده هایی که در قبال این ناحیه می دهند باید عمل کنند.

به گزارش کرد پرس، علی محمدپناه در جلسه کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر سنندج که به موضوع آسیب های اجتماعی ناحیه منفصل شهری نایسر اختصاص داشت، گفت: با صرف برگزاری جلسات مشکلات حل نمی شود و باید راهکار ارائه داد و جلسات منتج به نتیجه لازم شود.

وی افزود: در نقاط دیگر کشور و حتی کشورهای خارجی نیز مشکل سکونتگاه های غیررسمی وجود دارد اما الگوهای موفقی را در این نقاط پیاده کرده اند که ما نیز باید الگوهای موفق آنها را بومی سازی کنیم.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کردستان اظهار کرد: حل مشکلات نایسر نیازمند مطالعه دقیق و طرح جامع است که وظایف همه دستگاه ها مشخص شود و بر اساس آن زیرساخت ها را در یک پروسه زمانی مشخص ایجاد کنند.

محمدپناه ادامه داد: آسیب های اجتماعی نایسر فقط به حوزه مواد مخدر خلاصه نمی شود و جزو نقاطی است که بیشترین آمار طلاق را نیز دارد.

وی یادآور شد: حل مشکلات نایسر عزم ملی و اهتمام جدی مسئولان استانی را می طلبد و مسئولان به وعده هایی که در قبال این ناحیه می دهند باید عمل کنند.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کردستان با بیان اینکه ورزش یکی از عوامل اصلی کاهش آسیب های اجتماعی است، بیان کرد: ایجاد یک زمین والیبال برای ناحیه نایسر ضروری است تا جوانان اوقات فراغت خود را در آن بگذرانند و کمتر دچار آسیب شوند.

کد خبر 2776679

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha