بافل طالبانی: در جهت تغییر مسیر غلط حکمرانی فعالانه‌تر گام خواهیم برداشت

رئیس حزب اتحادیه میهنی کردستان در پیامی پس از اعلام نتایج اولیه انتخابات ششمین دوره انتخابات پارلمان کردستان بیان کرد در جهت تغییر مسیرغلط حکمرانی گامهای جدی‌تری برخواهیم داشت.

به گزارش کردپرس به نقل از رسانه خبری دراور میدیا، متن پیام بافل جلال طالبانی رئیس اتحادیه میهنی کردستان بدین شرح است:

انجمنهای مردمی کردستان

مبارازن و خانواده‌های معزز شهدا

عزیزان ما در همه جمعیتها و اقلیتهای مختلف جامعه

طرفداران همه نیروهای سیاسی

از صمیم قلب از مشارکت گرم شما در روند برگزاری اننتخابات و پیشبرد جریان دمکراسی در اقلیم کردستان سپاس و قدردانی می‌کنیم، و از تصویر درخشانی که از دمکراسی در کردستان نشان دادید سپاسگزاریم، و امیدواریم تلاش خادمانه آینده ما پاداش شایسته‌ای باشد در قبال دلسوزیها و حمایتهای شما. همچنین مشارکت فعالانه مردم در این روند و شکوفایی روحیه رای دادن مایه امیدواری بزرگی است، زیرا اعتقاد دیرینه ما همین است و خود را الگوی حافظ دمکراسی و پیشرفت می‌دانیم و انتخابات نیز فاکتور قدرتمند دمکراسی است.

سپاس بیکران خود را به مردم دلسوز کردستان تقدیم می‌کنیم که در این مرحله تجدید دمکراسی و ایجاد یک حاکمیت عادلانه و خادم با ما همراه بودید و به اتحادیه میهنی کردستان رای دادید، برای ما افتخار بزرگی است، ما خود را بدهکار شما می‌دانیم، به شما اطمینان می‌دهیم گامهای خود را در جهت تغییر مسیر حکمرانی جدی‌تر خواهیم کرد و به امید خداوند بزرگ و حمایت شما مردم عزیر، این کاروان خدمتگزاری و آبادان سازی به هدف خود خواهد رسید.

طرفداران سربلند اتحادیه میهنی کردستان  و یاران عزیزم در همه ارگانها، ضمن تبریک گرم و سپاس و قددرانی از شما، دستان خسته شما را برای شب بیداریها در جهت پیروزی و احیای مجدد و شکوفایی بیشتر اتحادیه میهنی کردستان که در این انتخابات موفقیت بزرگی را ثبت کرد به گرمی می‌فشارم، و در کمال خرسندی اعلام می‌کنم آرای ما حدود ۲۰۰ هزار رای افزایش داشت. این امر علاوه بر آن کە مایه مباهات ماست، مسئولیت تاریخی را نیز بر عهده ما ‌میگذارد تا خدمات رسانی به شما را شدت ببخشیم و اقدامات بهتر و جدی‌تری در راستای ایجاد یک کردستان آبادتر به کار ببندیم، از این رو از صمیم قلب، قدردان دلسوزیها و دغدغەمندی شما هستیم، هچنین به شما اطمینان می‌دهیم که اتحادیه میهنی کردستان به روند احیای خود و به میدان آوردن جوانان خونگرم و سرمایه‌های مملکتمان برای پیشرفت بیشتر این حزب و سپس اداره اقلیم کردستان ادامه خواهد داد، آنچه که مایه خرسندی ماست این است که اتحادیه میهنی کردستان در حوزه‌های سلیمانیه و حلبچه زمینه مناسب و شایسته‌ای را برای همه احزاب سیاسی فراهم کرد تا آزادانه تبلیغات خود را برگزار کنند و بخش مهمی از پیروزی روند دمکراسی باشند.

اکنون که این روند با موفقیت برگزار شد افتخار می‌کنیم که برخلاف تلاشهایی که هدف آنها به تعویق انداختن روند انتخابات بود، ما از ابتدا سرآغاز بخش مهمی از این تلاشها برای اداره روند رای گیری سالم و به دور از دخالتها بودیم.

ملت سربلند کردستان و اعضا و طرفداران اتحادیه میهنی کردستان

دوران تحمیل اراده به پایان رسید، و مرحله تازه‌ای در روند حمکرانی و اداره مملکت آغاز شده است و سرانجام، ارادۀ احیا شدن و عدالت طلبی پیروز گشت، اجرای وظایف مهم که آن هم خدمتگزاری به مردم و تضمین حقوق و قدرتمند کردن نهادهای قانونی کردستان است، از امروز آغاز خواهند شد. به شما وعده می‌دهیم که اتحادیه میهنی کردستان در قبال آرای شما مسئولانه عمل خواهد کرد و به وعده‌هایی که به شما داده است عمل خواهدکرد.

از همین جا از کمیسیون عالی انتخابات عراق و کارمندان محترم آن، نمایندگان کشورها، ناظران و نیروهای داخلی تشکر می‌کنیم که نقش مهمی در پیروزی روند انتخابات ششمین دوره پارلمان کردستان ایفا کردند، آرزوی موفقیت روزافزونی برای آنها داریم.

همه با هم به سوی آینده‌ای درخشانتر و زندگی باثبات تر

شاد و سربلند باشید

کد خبر 2776697

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha