۴۵ دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین راهداری در کردستان خریداری شد

رییس اداره ماشین آلات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان گفت: ۴۵ دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین با اعتبار ۶۴۵ میلیارد تومان برای آمادگی و مقابله با فصل سرما خریداری شده است.

به گزارش کرد پرس، منصور اوکی در گفت و گو با خبرنگاران از آمادگی حداکثری نیروها و تجهیزات این اداره برای آغاز فصل سرما و زمان بارش ها خبر داد و گفت: در طی هفت ماه گذشته در مجموع ۱۲ میلیارد تومان برای نوسازی و تعمیر ماشین آلات راهداری هزینه شده است.

وی اظهار کرد: در تمام ایام سال اورهال و نگهداری ماشین آلات برای استفاده مناسب در فصل های مختلف انجام می شود.

رییس اداره ماشین آلات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان از خرید ۲۰ دستگاه ماشین آلات نیمه سنگین و ۲۵ دستگاه ماشین آلات سنگین با اعتبار ۶۴۵ میلیارد تومان  خبر داد و افزود: اقدامات لازم برای تحویل این تعداد دستگاه انجام شده و تا قبل از آغاز بارش ها به ناوگان استان ملحق خواهد شد.

اوکی ادامه داد: در حال حاضر ۶۰ دستگاه ماشین آلات سبک ۱۴۵ دستگاه سنگین، ۱۵۷ دستگاه نیمه سنگین و ۲۰ دستگاه ماشین تجهیزات در ناوگان راهداری وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه ۷۰ درصد اقدامات راهداری به بخش ماشین آلات بر می گردد و بدون آن هیچ کار محوری در جاده ها انجام نمی شود، یادآور شد: تعداد محدودی از ماشین آلات راهداری استان کارایی مفید را دارند که در شرایط سخت زمستان بهترین استفاده از آن می شود اما بیش از ۹۰ درصد ناوگان ماشین آلات این اداره کل فرسوده هستند.

رییس اداره ماشین آلات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان بیان کرد: در مجموع ۴۵ نفر در واحد های مختلف راهداری استان مشغول تعمیر و خدمات رسانی به ماشین آلات استان هستند.

کد خبر 2776703

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha