شهید سنوار نماد مقاومت و مبارزه تا آخرین نفس بود

سرویس کرمانشاه _ علیرضا حیدری با اشاره به چگونگی شهادت سنوار عنوان کرد: رسانه های دنیا نحوه شهادت و استقامت این شهید بزرگوار و مبارزه ایشان را تا آخرین نفس انتشار دادند.

به گزارش کردپرس؛ فرماندار شهرستان پاوه در نشست هماهنگی کنگره ملی شهدای استان کرمانشاه در سخنانی اظهار کرد: نوع رشادتی که شهید سنوار بعد از  جانشینی شهید حسن نصرالله داشت، همان راه محور مقاومت و مبارزه با رژیم جعلی  بود و سلاحی که بدست داشت بر زمین نگذاشت و با فرماندهی و ساماندهی نیروها در مقابل دشمنی که تا بن دندان‌ مسلح، و با انواع و اقسام سلاح مخرب دنیا مجهز هستند، مقاومت و راه شهید نصرالله را ادامه داد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن گرامی داشت یاد و خاطره ۹۸۰۰ شهید استان و ۶۵۰ شهید گلگون کفن شهرستان پاوه گفت: کنگره ملی شهدای استان کرمانشاه فرصت مناسبی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و نیز تجلیل از مقام شامخ شهدای عزیز است که جانانه در برابر دشمن ایستادند و خون خود را تقدیم نظام و انقلاب کردند .

 حیدری افزود: کنگره ملی شهدای استان با هدف تجلیل از مقام شامخ ۹۸۰۰ شهید گلگون کفن و تجلیل از خانواده های معظم شهدا در روز ۵ شنبه در کرمانشاه برگزار می شود .

 وی اضافه کرد: ان شاالله این مراسم هم در خور شان و مقام شهدا و تجلیل از خانواده معظم شهدا  خواهد بود.

 فرماندار پاوه در پایان با بیان اینکه مردم عزیز شهرستان قطعا تمایل دارند در این برنامه شرکت کنند، تصریح کرد: این جلسه به منظور هماهنگی و پشتیبانی از مردم شهرستان است که در این مراسم بزرگ شرکت خواهند کرد.

کد خبر 2776724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha