تردد در محورهای برف گیر کردستان روان است

معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان از شروع بارش برف از نیمه شب گذشته در محورهای کوهستانی استان خبر داد و گفت: در حال حاضر تردد در تمام محور ها روان است.

به گزارش کرد پرس، صلاح الدین محمدی در گفت و گو با خبرنگاران، گفت: بارش برف که از نیمه شب گذشته در محورهای دیواندره - سقز محدوده (زرینه، سه راهی تکاب، فیلان تاقی و محمودآباد)، سقز - بانه آغاز شده، همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه نیروهای راهداری در محورهای یاد شده مشغول برفروبی هستند و تردد به صورت روان برقرار است، افزود: ناوگان ماشین آلات و نیروهای برفروب در محورهای استان مستقر هستند.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان اظهار کرد: مردم از ترددهای غیرضرور خودداری کنند و در صورت سفر تجهیزات زمستانه با خود همراه داشته باشند.

محمدی ادامه داد: براساس پیش بینی اداره هواشناسی، تا اواخر روز پنج شنبه شرایط برای رشد ابر و بارش های رگباری و پراکنده همراه با وزش باد در سطح استان به ویژه برای نیمه شمالی و ارتفاعات مرکزی فراهم است.

وی یادآور شد: با توجه به همراهی توده هوای سرد شمالی با فعالیت سامانه بارشی، پیش بینی می شود ماهیت ریزش های جوی در ارتفاعات (شمالی، مرکزی و غربی) و گردنه های استان در بعضی ساعات به صورت بارش برف است.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان بیان کرد: مطابق پیش بینی هواشناسی شرایط یخبندان تا روز شنبه ادامه خواهد داشت.

کد خبر 2776750

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha