حملات ترکیه نشان‌دهنده نفاق و نیت واقعی این دولت جهت نسل‌کشی مردم منطقه است

سرویس سوریه - مدیریت خودگردان در واکنش به حملات ترکیه اعلام کرد که همزمانی تبلیغات مقامات ترکیه برای پایان دادن به جنگ و هدف قرار دادن روستاها، شهرها و زیرساخت‌های منطقه، نشان‌دهنده نفاق و نیت واقعی دولت ترکیه جهت نسل‌کشی مردم منطقه است.

به گزارش کردپرس، مدیریت خودگردان شمال و شرق سوریه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که در زمانی که مقامات ترکیه پایان دادن به جنگ را تبلیغ می‌کنند، هدف قرار دادن روستاها، شهرها و زیرساخت‌های منطقه، نفاق و نیت واقعی دولت ترکیه جهت نسل‌کشی مردم منطقه را آشکار می کند.

به نوشته آژانس خبری هاوار، مدیریت خودگردان بیانیه‌ای در رابطه با حملات ارتش ترکیه علیه مناطق شمال و شرق سوریه منتشر کرد.

در بیانیه مدیریت خودگردان آمده است: «هدف قرار دادن غیرنظامیان جنایت جنگی و خلاف قوانین و توافقات بین‌المللی است. حملات ترکیه به مناطق شمال و شرق سوریه را محکوم و از جان باختگان این حمله یاد و برای مجروحان شفای عاجل آرزومندیم.»

در ادامه این بیانیه آمده است: «ارتش ترکیه با هدف قرار دادن کودکان و غیرنظامیان تلاش می‌کند اراده مردم برای مقاومت را بشکند و امنیت منطقه را تضعیف کند. وقتی مقامات ترکیه پایان دادن به جنگ را تبلیغ می‌کنند و همزمان روستاها، شهرها و زیرساخت‌های منطقه را هدف قرار می‌دهند، این اقدامات تنها نفاق، نیات و چهره واقعی آنها و تداوم سیاست نسل‌کشی دولت ترکیه را آشکار می‌کند.»

مدیریت خودگردان در این بیانیه همچنین از مردم محلی خواست تا در برابر جنایات جنگی دولت ترکیه مقاومت کنند و همچنین از جامعه جهانی نیز خواست در برابر حملات دولت ترکیه علیه مردم شمال و شرق سوریه برخورد جدی نشان داده و به حملات پایان دهند.

در پایان مدیریت خودگردان از ائتلاف بین‌المللی علیه داعش و نیروهای روسیه خواست به مسئولیت‌های خود عمل کنند و از سیاست دوگانه و سکوت خود دست بردارند.

کد خبر 2776810

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha