حملات بی وقفه ترکیه در میان سکوت نیروهای ائتلاف و روسیه

سرویس سوریه - مدیریت خودگردان اعلام کرد که حملات بی وقفه ترکیه در میان سکوت نیروهای ائتلاف، روسیه و سایر طرف‌ها همچنان ادامه دارد.

به گزارش کردپرس، مدیریت خودگردان شمال و شرق سوریه با انتشار بیانیه‌ای ضمن اشاره به آسیب‌های وارد شده به زیرساخت‌ها و مراکز خدماتی در کردستان سوریه اعلام کرد که حملات بی وقفه ترکیه در میان سکوت نیروهای ائتلاف بین‌المللی، روسیه و سایر طرف‌ها همچنان ادامه دارد.

به نوشته آژانس خبری هاوار، مدیریت خودگردان در رابطه با حملات بی‌وقفه ارتش ترکیه علیه مناطق شمال و شرق سوریه بیانیه‌ای صادر کرد.

در بیانیه مدیریت خودگردان آمده است: « ارتش ترکیه ۳ روز است که بدون وقفه به حملات خود علیه زیرساخت‌ها و غیرنظامیان منطقه ادامه می‌دهد. امروز اماکن بسیاری در عامود، غیرنظامیان، دایره آموزش مواد اولیه، مراکز ساختمانی تل‌تمر و گره‌زیرو و مراکز مسکونی در سراسر مناطق مرزی با ترکیه هدف حمله قرار گرفتند.»

در ادامه بیانیه SDF آمده است: «این حملات چندین قربانی و مجروح به همراه داشت. این حملات باعث ایجاد ترس و وحشت در بین شهروندان شد. هدف از بمباران مراکز خدماتی تکمیل محاصره مردم منطقه است و می‌خواهند بار بر دوش مردم را زیاد کنند، موانع اقتصادی و معیشتی ایجاد کنند. با این رویدادها یک بحران انسانی جدی روی خواهد داد و همچنین فعالیت بخش‌های خدماتی و تولیدی از جمله سوخت و تولید آرد متوقف خواهد شد.»

در این بیانیه همچنین آمده است: «بر اثر این حملات تاکنون ۱۷ شهروند از جمله چندین کودک جان باخته و ۴۸ تن نیز مجروح شده اند. این حملات بی وقفه در میان سکوت نیروهای ائتلاف بین‌المللی، روسیه و سایر طرف‌ها ادامه دارد که این مسئله خطرات روند پیش رو را نشان می‌دهد. باید یک نگرش قوی و مسئولانه نسبت به این حملات وجود داشته باشد، در غیر این صورت دولت ترکیه برای جلوگیری از مبارزه با تروریسم، گسترش هرج و مرج و ایجاد فاجعه انسانی دست به هر کاری خواهد زد.»

در پایان این بیانیه، مدیریت خودگردان تاکید کرد: «ما به مردم خود تکیه می‌کنیم و نقشه‌های دشمن را شکست خواهیم داد و اراده و تصمیم آزاد ما در برابر حملات پیروز خواهد شد.»

کد خبر 2776908

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha