دفتر لاهور شیخ جنگی: گفتگوی سازندەای با امیر جماعت عدالت کردستان داشتیم

دفتر لاهور شیخ جنگی، رئیس حزب جبهۀ خلق در بیانیەای بیان کرد که در نشست با علی باپیر، گفتگوی ثمربخشی در رابطه با تقلب‌های احزاب حاکم اقلیم و تاثیرات منفی آنها بر روند دمکراسی و وجهه اقلیم کردستان داشتند.

به گزارش کردپرس، براساس بیانیه دفتر لاهور شیخ جنگی، رئیس حزب جبهه خلق با علی باپیر، رئیس جماعت عدالت، دیدار کرد و اعلام داشت: «ما به‌طور مشترک نتایج انتخابات ۲۰ اکتبر را بررسی کردیم و درباره تقلب‌ها و تخلفات در هر انتخابات از سوی احزاب حاکم اقلیم که به صورت غیرمسئولانه بر فرآیند دمکراسی و وجهه اقلیم کردستان تاثیر منفی می‌گذارند، گفتگوی ثمربخشی داشتیم».

در این نشست تاکید شد که مشروعیت حقیقی نیروهای سیاسی اقلیم کردستان باید با تعهد آنها به حفظ دمکراسی، حقوق بشر، تامین منافع مردم و محافظت از نام و وجهه اقلیم کردستان سنجیده شود، نه بر اساس انتخاباتی که از بازتاب واقعی آرا و اراده مردم دور باشد.

بیانیه دفتر لاهور شیخ جنگی اضافه می‌کند: «ما با علی باپیر اتفاق نظر داشتیم که از منافع عمومی، حقوق مردم کردستان و آرای حقیقی شهروندان در تمامی سطوح محافظت کنیم و بر این حقیقت تاکید داشتیم که هدف و اولویت ما، حفاظت از اراده آزاد رای‌دهندگان اقلیم کردستان است».

کد خبر 2776947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha