جماعت عدالت بر عدم مشارکت در پارلمان کردستان اصرار دارد

عضو شورای عالی جماعت عدالت کردستان اعلام کرد: شورای رهبری با اکثریت آرا تصمیم گرفته است که در پارلمان کردستان شرکت نکند و این تصمیم اجرایی خواهد شد.

به گزارش کردپرس، شوان رابر، عضو شورای عالی حزب جماعت عدالت کردستان اعلام کرد: «شورای رهبری حزب جماعت عدالت با اکثریت آرا تصمیم گرفته است که در پارلمان شرکت نکند، هیچ تغییری در این تصمیم ایجاد نشده و همان‌گونه اجرا خواهد شد».

این عضو شورای عالی حزب جماعت عدالت کردستان گفت: «حتی اگر کمیسیون آرای حقیقی حزب ما را بازگرداند، تصمیم جماعت عدالت همان تصمیم شورای رهبری حزب خواهد بود».

اظهارات شوان رابر در حالی است که پیشتر جماعت عدالت کردستان به صورت رسمی اعلام کرده بود که به دلیل «محرز شدن تقلب در انتخابات ششمین دورۀ پارلمان کردستان و کاهش کرسیهای این حزب از 7 کرسی به 3 کرسی» در این پارلمان مشارکت نخواهند کرد اما روز گذشته اخباری غیررسمی در برخی از رسانه های کردی منتشر شد که جماعت عدالت کردستان از تصمیم خود منصرف شده و در پارلمان شرکت خواهد کرد. 

اظهارات شوان رابر عضو شورای عالی جماعت عدالت کردستان پاسخی به شایعات و اخبار رسمی مبنی بر پشیمان شدن حزب از عدم مشارکت در پارلمان ششم بوده است.

کد خبر 2776979

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha