«فالح الفیاض»: پاسخ ما به ترور شهیدان المهندس و سلیمانی، اخراج نظامیان خارجی از عراق است

سرویس عراق و اقلیم کردستان - رئیس سازمان الحشد الشعبی عراق اعلام کرد همه توطئه‌ها برای انزوای حشد به پایان رسیده و پاسخ ما به ترور فرماندهان پیروزی بر داعش، اخراج نظامیان خارجی است.

بە گزارش کردپرس بە نقل از پایگاە خبری – تحلیلی میدل ایست نیوز: «فالح الفیاض»، رئیس سازمان الحشد الشعبی عراق اعلام کرد همه توطئه‌ها برای انزوای حشد به پایان رسید و نقش برآب شد.
الفیاض در مراسم سالگرد شهادت فرماندان پیروزی بر داعش، شهیدان المهندس و سلیمانی که در استان بصره برگزار شد، گفت: خروج نیروهای امریکایی استقلال واقعی را به عراق می‌دهد و پاسخ ما به ترور این دو فرمانده شهید، اخراج نظامیان خارجی است.
وی ضمن اشاره به رویدادهای روزگذشته امریکا و حمله طرفداران ترامپ به کنگره گفت: امروز یک سال پس از ترور این دو فرمانده شهید، سرانجام و رسوایی این جنایتکار را در داخل امریکا می بینید.
رئیس الحشد الشعبی با اشاره به اینکه درگیری در عراق بر سر هویت این کشور است، تاکید کرد: پاسخ بزرگ به جنایت امریکایی‌ها، حفظ ارزش‌های شهدا و آرمان‌های آنهاست، ما عراق را همانطوری خواهیم ساخت که فرماندهان پیروزی خواستار آن بودند.
وی افزود: استان بصره پایتخت الحشد الشعبی است زیرا شهدا و جانبازان نیک‌نام بسیاری از این استان برخاسته‌‍اند که نمونه برجسته آن، فرمانده شهید ابومهدی المهندس است.
الفیاض در پایان اظهار داشت: استان بصره، ستون فقرات حشد است و این سازمان بسیار به بصره مدیون است.

کد خبر 2789

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha