به گزارش کرد پرس، علی اکبر ورمقانی در آیین تجلیل از سیمبانان صنعت برق کشور که به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار شد، گفت: خدمات صنعت برق، بسیار مهم و سایر صنایع به آن وابسته است و در جنگ ۴۰ روزه، یکی از تهدیدات دشمن حمله به زیرساخت های صنعت برق بود و این امر نشان از جایگاه مهم این زیرساخت دارد.
وی سیمبانان را رزمندگان خاکریز اول خدمت صنعت برق عنوان کرد و افزود: صنعت برق در کنار سایر دستگاه های خدمات رسان، در اولین لحظات پس از بمباران در محل حاضر بودند و اجازه ندادند مردم دچار فشار مضاعف شوند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان اظهار کرد: سابقه سیمبانان در کردستان، بسیار درخشان و خدمات شما در جامعه ملموس است و قطعاً مردم فهیم و نجیب استان، قدردان زحمات و تلاش های شما هستند.
در پایان این مراسم که در آن یاد سیمبانان شهید سعید جلالی و حمید حسین پناهی (شهدای سیمبان جنگ رمضان) گرامی داشته شد، از سیمبانان برتر تقدیر و نشان سیمبان برتر به آنان اهدا شد.

نظر شما