سرمایه گذاری 28 میلیاردی مخابرات در سقز

سرویس کردستان - مدیر مخابرات منطقه کردستان از سرمايه گذاري 28 میلیارد و100 میلیون تومانی براي اجراي 55 پروژه مخابراتی در شهرستان سقز خبرداد و گفت: هم اکنون این پروژه ها مورد استفاده و بهره برداری مشتریان قرار گرفته است.

به گزارش کرد پرس، آزاد حکمت گفت: این پروژه ها در 4 حوزه شبکه کابل و فیبرنوری ،انتقال، سوئیچ و شبکه ارتباطات سیار اجرا شده است.

وی با تشریح اقدامات فنی و اجرای پروژه های مذکور در شهرستان سقز، اظهار کرد: در شبکه ارتباطات سیار 10 پروژه، در حوزه سوئیچ و سیستم های مخابراتی 18 پروژه، حوزه شبکه کابل دو پروژه و در حوزه انتقال نیز 25 پروژه به بهره برداری رسیده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان افزود: این پروژه ها شامل ایجاد مراکز جدید و حذف تجهیزات قدیمی، اجرای تکنولوژی های جدید تلفن همراه 3G و 4G، ایجاد سایت های جدید تلفن همراه، توسعه ADSL، اجرای فیبر دسترسی، نصب تجهیزات و CWDM است.

حکمت ادامه داد: پروژه های مذکور در نقاط شهری و روستایی شهرستان سقز به منظور توسعه و ارتقا زیرساخت های مخابراتی و تقویت سطح کیفی و کمی خدمات قابل ارائه به مشتریانِ مخابراتی با سرمایه گذاری 28 میلیارد و 100 میلیون تومان در قالب 55 پروژه اجرا شده است.

وی یادآور شد: بهره برداری از پروژه های مذکور شرایط استفاده مشتریان از خدمات و سرویس های مخابراتی را با کیفیت بالاتر فراهم کرده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان با اعلام اینکه ارائه محصولات و خدمات مطلوب به مشتریان در راستای اصل مشتری مداری و حفظ جایگاه برند مخابرات، نیازمند تقویت و توسعه سیستم های مخابراتی است، بیان کرد: به همین منظور جلسات دوره ای مختلفی با حضور کارشناسان با تجربه و مجرب در حوزه های مخابراتی تشکیل می شود.

حکمت همچنین از افتتاح پروژه های در دست اقدام دیگر در این شهرستان در آینده نزدیک خبر داد و گفت: ایجاد و ارتقاء زیرساختهای مخابراتی و افزایش بهبود سطح کیفی محصولات مخابراتی همواره در راس برنامه های اولویت دار مخابرات منطقه قرار دارد.

وی اظهار کرد: با حمایت مسئولان ارشد شرکت مخابرات ایران،استاندار کردستان، مسولین شهرستان سقز و تلاش شبانه روزی همکاران مخابراتی، شاهد ارائه خدمات مطلوب به مشتریان ساکن در شهرستان سقز هستیم و در راستای تداوم و ارتقاء این مهم نیز برنامه ریزی های کارشناسی شده را برای تمام حوزه های مخابراتی در دستور کار داریم.

کد خبر 27968

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha