رشد ۱۷ درصدی دانشجویان پذیرش شده در دانشگاه پیام نور کردستان

سرویس کردستان - رئیس دانشگاه پیام نور کردستان گفت: طی سه سال اخیر درصد دانشجویان پذیرش شده در این دانشگاه به طور میانگین ۱۷ درصد رشد داشته است.

به گزارش کرد پرس، یعقوب احمدی گفت: طی چند سال اخیر با پیگیری ها و فعالیت های انجام شده شاهد تغییر و تحولات مطلوبی در دانشگاه هستیم.

وی اظهار کرد: طی سه سال اخیر بیش از ۵۰ درصد اساتید این دانشگاه از لحاظ وضعیت شغلی رسمی شدند و این تبدیل وضعیت تاثیر بسزایی در آرامش فکری و فعالیت بیشتر آنها در حوزه تدریس و پژوهش داشته است.

رئیس دانشگاه پیام نور کردستان افزود: مرتبه علمی اساتید این دانشگاه هم از استادیاری به دانشیاری ۱۰ درصد در این مدت افزایش پیدا کرده است.

احمدی ادامه داد: در این مدت به طور میانگین درصد دانشجویان پذیرش شده هم ۱۷ درصد رشد داشته که این مهم نیز بیانگر وجود شرایط مطلوب آموزشی در این دانشگاه است.

وی با اشاره به اینکه تعداد رشته های تحصیلی در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد هم در این سه سال رشد داشته است، یادآور شد: همه این موارد نشان دهنده رشد و ارتقای علمی و آموزشی دانشگاه پیام نور استان است.

رئیس دانشگاه پیام نور کردستان با تشکر از زحمات و تلاش های مدیران گروه های آموزشی و مجموعه فرهنگی و نهاد رهبری در این دانشگاه، بیان کرد: علاوه بر برگزاری مناسب کلاس های درسی و آزمون های پایان ترم به صورت آنلاین، مراسم ها و برنامه های مناسبتی و ارزشمندی هم به منظور افزایش سطح دانش و آگاهی دانشجویان و در راستای اطلاع رسانی بیشتر به آنها در بستر فضای مجازی برگزار شده است.

کد خبر 27973

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha