برپایی اردوی تیم ملی کشتی فرنگی ناشنوایان کشور به میزبانی سنندج

سرویس کردستان - تیم ملی کشتی فرنگی ناشنوایان کشور به مدت 10 روز چهارمین مرحله اردوی آمادگی خود جهت حضور در المپیک تابستانی ناشنوایان جهان 2021 برزیل را به میزبانی سنندج بر پا خواهند کرد.

به گزارش کرد پرس، با اعلام فدراسیون ورزش های ناشنوایان چهارمین مرحله از اردوی آمادگی تیم ملی کشتی فرنگی ناشنوایان کشور به مدت 10 روز در خانه کشتی مجموعه ورزشی 22 گولان سنندج برگزار می شود.

براین اساس، تیم ملی کشتی فرنگی ناشنوایان بزرگسالان کشور تمرینات آمادگی خود را به منظور حضور در بیست و چهارمین دوره المپیک تابستانی 2021 برزیل از روز جمعه ششم اسفندماه آغاز خواهند کرد.

در این مرحله از اردو که تا 15 اسفند ماه ادامه خواهد داشت 10 ملی پوش تیم کشتی فرنگی ناشنوایان ایران حضور دارند و تمرینات خود را زیر نظر «علی اشکانی» سرمربی این تیم برگزار خواهند کرد.

همچنین «جمشید خیرآبادی» و «سیدفرید عدنانی» 2 مربی بادانش کردستانی نیز به عنوان مدیر فنی و کمک مربی در کنار سرمربی تیم هدایت اردونشینان را برعهده دارند.

گفتنی است تیم ملی کشتی فرنگی ناشنوایان کشورمان خود را برای حضور موفق در بیست و چهارمین دوره المپیک تابستانی ناشنوایان 2021 جهان که قرار است اردیبهشت ماه سال آینده به میزبانی شهر "کاکسیاس دو سول" در کشور برزیل برگزار شود، آماده می کنند.

کد خبر 28032

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha