هزینه مقاومت کمتر و افتخار آفرین است / خنثی کردن تحریف واقعیتها با جهاد تبیین

سرویس ایلام - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در خطبه های این هفته نماز جمعه در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) عنوان کرد: با جهاد تبیین اجازه ندهیم دشمن با تحریف واقعیت ها، نقاط ضعف ما را برجسته کند تا فشار اقتصادی بر ما ایجاد کند.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، حجت الاسلام والمسلمین الله نور کریمی تبار بیان کرد: برخی موقع کسانی هستند که در انقلاب پیشگام هستند اما به خاطر منافع شخصی و هوای نفس تغییر موضع داده و بر علیه آن اهداف اولیه توان خود را به کار خواهند گرفت، اما نور الهی با این موارد خاموش شدنی نیست، آن سختی ها، صبر و مقاومت ها و تحریم ها موجب شد که اسلام رشد کند و جزیره العرب را فرا گیرد و امروز می بینیم که کره زمین را فرا گرفته است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ما ادامه نهضت انبیاء الهی و استمرار بعثت خاتم الانبیاء (ص) است، افزود: امروز هم با صبر و مقاومت و تلاش شما مردم عزیز، این حرکت به پیروزی نهایی و رسیدن به قله نهایی تمدن تنوین اسلامی ادامه خواهد یافت، امروز دشمن تمام تلاش خود را برای ناامید کردن مردم به کار گرفته است اما همین دشمن به عظمت انقلاب اسلامی اقرار می کند.

امام جمعه ایلام یادآور شد: امروز ایران اسلامی به اذعان خود دشمنان، با وجود همه تحریم ها و مشکلات اقتصادی، اقتصاد هفدهم جهان است، دانش هسته ای را نهادینه کرده است، در سلول های بنیادین پیش قراول است، پنجمین ارتش جهان را در اختیار دارد، این کشور با این ظرفیت ها و توانمندی ها، احیاگر تمدن بزرگ اسلامی ایرانی مورد نظر امام راحل و مقام معظم رهبری خواهد بود.

حجت الاسلام دکتر کریمی تبار تصریح کرد: به حول و قوه الهی جوانان انقلابی و مردم صبور ما بر این مشکلات تحریم غلبه پیدا خواهد کرد و وضعیتی که مشاهده می کنیم نشان دهنده پیشرفت روز افزون انقلاب اسلامی و شکست هیمنه دشمن است، هنگامی که پیشرفته ترین پهپاد دنیا مورد هدف قرار گرفت و پایگاه عین الاسد موشک باران شد، آمریکایی ها هیچ قدرتی برای مقابله نداشتند و این عظمت جمهوری اسلامی و سیر نزولی آمریکای جنایتکار را به نمایش می گذارد.

وی گفت: اجازه ندهیم دشمن با تحریف واقعیت ها، نقاط ضعف ما را برجسته کند تا فشار اقتصادی که بر ما ایجاد کرده دست از انقلاب و رهبرمان برداریم، جهاد تبیین لازم است جوان ایران امروز بایستی به انقلاب اسلامی، توانمندی ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی افتخار کند و ضعف دشمن را بشناسد و تبیین کند.

امام جمعه ایلام بیان کرد: اوکراین کشوری بود که انقلاب رنگی را در آنجا ایجاد کردند و تبدیل به نظامی طرفدار آمریکا شد، خواسته این کشور این بود که در جمع ناتو قرار بگیرد، طبیعتا در کنار مرز روسیه ناتو بخواهد پایگاه بزند امنیت ملی روسیه، دچار خدشه می شود و عکس العمل را نشان می دهد، آمریکا اعلام پشتیبانی از اوکراین با برگزاری رزمایش اعلام کرد و اما واقعیت چیز دیگری شد، وقتی تهدید روسیه جدی شد آمریکایی ها اعلام کردند که ما کاری نداریم.

وی تصریح کرد: کسانی که کودتا کردند حاکمیت اوکراین را تغییر دادند، الان که اوکراین مورد تهاجم قرار گرفته است، تماشاچی شده اند، این برای ما آموزنده است که به غرب و قدرت های شیطانی اعتماد نکنیم، به خدا اعتماد کنیم، به داشته و ظرفیت های خودمان تکیه کنیم به وعده های الهی اعتماد کنیم.

کد خبر 28102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha