12 میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت های مخابراتی در سنندج سرمایه گذاری شد

سرویس کردستان - مدیر مخابرات منطقه کردستان با بیان اینکه نگهداری، تقویت و تعویض سیستم ها و تجهیزات مخابراتی به عنوان یکی از شاخص های عملکردی این مجموعه دارای اهمیت است، گفت: در این راستا با سرمایه گذاری 12 میلیارد و 600 میلیون تومان در شهرستان سنندج اقدامات چشمگیری صورت گرفته است.

به گزارش کرد پرس، آزاد حکمت گفت: مبلغ سرمایه گذاری شده برای اجرای 107 پروژه در نقاط شهری و روستایی و در حوزه های ارتباطات سیار، سویئچ و شبکه انتقال صرف شده است.

وی اظهار کرد: 107 پروژه اجرا شده در سطح شهرستان سنندج، شامل 64 پروژه برای ایجاد مراکز جدید، حذف تجهیزات قدیمی و تعویض با سیستم ها و تجهیزات جدید، 39 پروژه در حوزه شبکه انتقال با نصب CWDM و کافوهای نوری جدید به منظور توسعه و ارتقا زیرساخت های مخابراتی و 4 پروژه نیز در حوزه شبکه ارتباطات سیار با اجرای تکنولوژی های نسل سوم و چهارم تلفن همراه می شوند.

مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره به اینکه مشتریان ساکن در شهرستان سنندج از سطح مطلوب خدمات مخابراتی در حوزه های دیتا،سیار و تلفن ثابت بهره مند هستند، افزود: تمام تلاش این مجموعه برنامه ریزی و اجرای دقیق آنها با هدف توسعه و تقویت زیرساختها و خدمات قابل ارائه به مشتریان است.

حکمت ادامه داد: تحقق 107 پروژه مخابراتی در سطح این شهرستان ، افزایش و ارتقا سطح کمی و کیفی خدمات مخابراتی به مشتریان را فراهم آورده است که این امر از جمله دستاوردهای مهم برای منطقه در راستای اصل مشتری مداری محسوب می شود.

وی یادآور شد: علاوه بر سرمایه گذاری 12 میلیارد و 600 میلیون تومانی در شهرستان سنندج، بخش دیگری از برنامه های توسعه ایی در این شهرستان با اجرای پروژه های فنی و تامین اعتبار لازم، در دست اقدام است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره به اینکه محصولات مخابراتی بنا به ذات خدماتی بودنشان، به محض اتمام پروژه ها و راه اندازی سیستم های فنی به مشتریان ارائه می شوند، بیان کرد: اکثر فعالیت های مخابرات بدون در نظر گرفتن زمان، تشریفات و مراسم افتتاحیه فورا در بستر ارائه خدمات قرار می گیرند و در این زمینه هیچ تعللی نخواهیم کرد.

حکمت گفت: محصولات مخابراتی به واسطه رشد سریع تکنولوژی و فناوری های مخابراتی، دستخوش تغییر و تحول (ارتقا و تنوع در نوع سرویس و کیفیت) می شوند که مخابرات منطقه کردستان نیز برای ارائه به موقع و همزمان با رشد آنها همواره برنامه ریزی های کارشناسی شده را تدوین کرده و به حوزه های مختلف ابلاغ داشته است.

کد خبر 28175

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha