هزینه کرد ۴۰۷ میلیارد تومانی برای ارائه خدمات معیشتی به مددجویان کردستانی

سرویس کردستان - مدیرکل کمیته امداد استان کردستان با اشاره به برگزاری جشن نیکوکاری برای کمک به نیازمندان در هفته آینده، از هزینه کرد ۴۰۷ میلیارد تومانی برای معیشت مددجویان کردستانی خبر داد.

به گزارش کرد پرس، رضا طوسی گفت: هم زمان با سالگرد سالروز تاسیس کمیته امداد و در هفته احسان و نیکوکاری که در پیش رو است، جشن نیکوکاری با هدف کمک به ۱۶۰ هزار نیازمند تحت حمایت کمیته امداد کردستان برگزار می شود.

وی اظهار کرد: جشن نیکوکاری در روزهای ۱۱، ۱۲ و ۱۳ اسفند ماه جاری هم زمان با سراسر کشور در استان کردستان نیز برگزار می شود.

مدیرکل کمیته امداد استان کردستان افزود: 3 هزار و ۳۰۰ بیمار صعب العلاج، ۲۰ هزار دانش آموز نیازمند، ۳۴ هزار زن سرپرست خانوار، 8 هزار و ۷۰۰ کودک یتیم و نیازمند و ۵۲ هزار سالمند تحت حمایت کمیته امداد کردستان هستند.

طوسی ادامه داد: در ۱۱ ماهه نخست امسال ۴۰۷ میلیارد تومان در قالب کمک معیشت، درمان و هزینه های زندگی به این مددجویان پرداخت شده است.

وی یادآور شد: امید است با مشارکت و همراهی مردم نوع دوست استان کردستان در جشن نیکوکاری امسال و در آستانه سال نو شادی را به خانه های نیازمندان ببریم.

کد خبر 28177

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha