نیروهای عراقی 4 تروریست را در جنوب غرب بغداد از پای درآوردند

سرویس عراق و اقلیم کردستان - سخنگوی فرمانده کل نیروهای مسلح عراق از کشته شدن چهار عنصر تروریستی در جنوب غرب پایتخت این کشور خبر داد.

به گزارش کردپرس به نقل از پایگاه خبری السومریه نیوز، سرتیپ یحیی رسول، سخنگوی فرمانده کل نیروهای مسلح عراق بامداد امروز (چهارشنبه) با صدور بیانیه ای اعلام کرد که در نتیجه یک عملیات مشترک در منطقه العناز در جنوب غرب شهر بغداد، پایتخت این کشور، چهار عنصر تروریستی از جمله یک فرد ملقب به ابوصهیب از پای درآمدند.

سرتیپ رسول در بیانیه خود در این باره تاکید کرد که عملیات مذکور با دستور و پیگیری مصطفی کاظمی، نخست وزیر و فرمانده کل نیروهای مسلح عراق و از سوی نیروهای فرماندهی عملیات بغداد و نیروهای هنگ چهارم تیپ پنجاه و پنجم لشکر هفدهم ارتش این کشور انجام شده است.

این در حالی است که سرویس مبارزه با تروریسم عراق نیز روز سه شنبه در بیانیه ای اعلام کرده بود که جنگنده های ائتلاف بین المللی ضد داعش به رهبری آمریکا با استناد به داده های اطلاعاتی دقیق این سرویس، یکی از سرکرده های مهم این گروه تروریستی به نام معتز نومان عبد نایف نجم الجبوری ملقب به حاجی تیسیر را در استان مرزی دیر الزور در شرق سوریه هدف قرار داده و از پای درآوردند.

بنا بر آن چه در بیانیه سرویس مبارزه با تروریسم عراق آمده بود، این تروریست خطرناک که به عنوان والی عراق، معاون رهبر داعش در امور همه ولایت های این گروه تروریستی و مسئول برنامه ریزی و هماهنگی عملیات های تروریستی در خارج فعالیت می کرده، از ترس این که تحت تعقیب قرار بگیرد، دارای چندین گذرنامه و کارت شناسایی برای رفت و آمد بوده و هرگز از تلفن نیز استفاده نمی کرده با این حال مدت زیادی تردد و جابجایی مداوم وی در داخل و خارج عراق تحت پیگیری بوده تا این که در نهایت هدف قرار گرفته و از پای درآمد.

کد خبر 282254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha