دستگیری 3 سارق به عنف و کشف 17 مورد سرقت

سرویس کردستان - رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی کردستان از دستگیری سارقین به عنف و سارق حرفه ای خودرو در سنندج خبر داد.

به گزارش کرد پرس، سرهنگ عبدالله فتحی گفت: از ابتداي بهمن ماه سال جاري گزارشاتي تحت عنوان سرقت خودرو و سرقت به عنف در سطح شهرستان سنندج به مراکز انتظامي واصل شد.

وی اظهار کرد: با توجه به گستردگی حجم سرقت های به وقوع پیوسته در سنندج تیمی ویژه متشکل از کارآگاهان پلیس آگاهی تحقیقات در خصوص شناسایی و دستگیری عوامل سرقت را در دستور کار قرار دادند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی کردستان افزود: با اشراف اطلاعاتی کارآگاهان پلیس آگاهی و بهره گیری از بانک اطلاعاتی، سارقین حرفه ای، شناسایی و طی عملیات های هدفمند پلیسی دستگیر و برای انجام تحقیقات تخصصی به پلیس آگاهی منتقل شدند.

سرهنگ فاتحی ادامه داد: در تحقیقات انجام شده متهمان به 17 سرقت (خودرو، موتورسیکلت، منزل، کش رو زنی از مغازه، زورگیری گوشی همراه) اعتراف کردند.

وی یادآور شد: اموال مسروقه زیادی از جمله 13 دستگاه خودرو، 2 دستگاه موتورسیکلت به ارزش یک میلیارد ریال و تعداد زیادی گوشی تلفن همراه، گوشی اوراق شده، کاور گوشی به ارزش 400 میلیون ریال کشف شده است.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی کردستان بیان کرد: در این راستا پرونده تشکیل و 3 متهم دستگیر شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

سرهنگ فاتحی به منظور پیشگیری از این گونه جرایم به شهروندان توصیه كرد: اماکن و وسایل خود را به تجهیزات بازدارنده و ایمنی، یا نگهبان ثابت، دوربین های کنترل کننده مجهزكنند و در حفظ و نگهداری اموال خود همواره کوشا باشند.

کد خبر 28230

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha