31 پروژه مخابراتی با سرمایه گذاری 134 میلیارد ريال در بیجار اجرا شد

سرویس کردستان - مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: از ابتدای سال جاری 134 میلیارد ریال برای اجرای 31 پروژه مخابراتی به منظور توسعه و ارتقا زیرساخت های مخابراتی در شهرستان بیجار سرمایه‌گذاری شده است.

به گزارش کرد پرس، آزاد حکمت با بیان اینکه حوزه سیستم های مخابراتی، نقطه شروع جهت تصمیم گیری و حرکت در راستای توسعه و نوسازی شبکه مخابراتی با همیاری موثر دیگر حوزه ها است، گفت: ایجاد مراکز جدید مخابراتی، حذف و تعویض تجهیزات قدیمی با جایگزینی سیستم های جدید، توسعه و ظرفیت سازی پورت های جدید ADSL، در قالب 17 طرح از جمله اقدامات این حوزه در شهرستان بیجار است.

وی اجرای 6 پروژه مخابراتی در حوزه شبکه ارتباطات سیار در این شهرستان را یادآور شد و افزود: نصب و راه اندازی نیوسایت با ویژگی فول تکنولوژی و ارتقا تکنولوژی تعدادی از سایت های تلفن همراه به نسل های سوم و چهارم با هدف بهره مندی مشتریان از خدمات با کیفیت تر اینترنت همراه و دسترسی سریع آنان به اطلاعات موجود در فضای مجازی از دیگر فعالیت های این منطقه در شهرستان بیجار بشمار می رود.

مدیر مخابرات منطقه کردستان به ارتقا زیرساخت های مخابراتی در بخش انتقال در راستای توسعه سرویس های اینترنت پرسرعت ADSL و اینترنت همراه اشاره کرد و اظهار کرد: 8 پروژه مخابراتی در حوزه انتقال با نصب و راه اندازی تجهیزات مخابراتی و CWDM در این شهرستان اجرا شده است.

حکمت ادامه داد: سرمایه گذاری 134 میلیارد ریالی در شهرستان بیجار ، ارتقا و تقویت سطح کیفی و کمی خدمات مخابراتی و پاسخگویی به نیازهای ارتباطی و مخابراتی مشتریان ساکن در نقاط شهری و روستایی این شهرستان را به دنبال داشته است.

وی یادآور شد: 31 پروژه اجرا شده در سه حوزه سیستم های مخابراتی،شبکه ارتباطات سیار و انتقال به بهره برداری رسیده است و در حال حاضر شرایط استفاده مشتریان از خدمات و مزایای آنها فراهم است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان از واگذاری سرویس VDSL به متقاضیان ساکن در شهرستان بیجار در سال 1401 خبر داد و بیان کرد: با تلاش همکاران ،زیرساخت های لازم و تجهیزات مخابراتی در این حوزه ایجاد و راه اندازی شده اند.

حکمت با اعلام اینکه ارائه یکسان فناوریها و خدمات نوین مخابراتی به مردم استان از استراتژیهای دارای اولویت منطقه است، گفت: ایجاد زیرساخت های فیبرنوری به منظور ارائه سرویس FTTH و دیگر خدمات مخابراتیِ وابسته به این فناوری با اجرای بخشی از مراحل فنی آن در شهرستان بیجار در دست اقدام است.

کد خبر 28249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha