استاندار سلیمانیه وارد استان کردستان شد

سرویس کردستان - استاندار سلیمانیه اقلیم کردستان عراق در راس هیاتی از مرز باشماق مریوان وارد کردستان شد.

به گزارش کرد پرس، «هوال ابوبکر» استاندار سلیمانیه اقلیم کردستان عراق از طریق مرز باشماق مریوان وارد کردستان شد و مورد استقبال معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی و همچنین سرپرست معاونت اقتصادی استانداری کردستان و جمعی از مدیران استانی قرار گرفت.

هیئت عراقی برای مذاکره با سعید محمد دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی و زارعی کوشا استاندار کردستان به این استان سفر کرد.

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری کردستان در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به اینکه منطقه آزاد بانه و مریوان تصویب و اجرای آن کلید خورده است در راستای تفاهم‌های قبلی که با استانداری سلیمانیه داشته‌ایم.

سیدکمال حسینی اظهار کرد: ارتباطات بسیار خوبی با اقلیم به ویژه استانداری سلیمانیه برقرار شده و برنامه‌های مشترک خوبی هم برگزار کرده‌ایم.

وی افزود: در خرداد ماه امسال همایش مشترک سرمایه‌گذاری را در بانه برگزار کردیم که تعدادی از سرمایه‌گذارها نیز برای سرمایه‌گذاری در بانه اعلام آمادگی کردند.

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری کردستان ادامه داد: در راستای پیگیری این سرمایه و همچنین برنامه های پیرامون منطقه مشترک اقتصادی که به صورت پایلوت در مرز باشماق ایجاد می شود هیئت عراقی به ریاست استاندار سلیمانیه کردستان سفر کرده‌اند.

حسینی یادآور شد: روز گذشته دفتر سرمایه‌گذاری بانه و امروز هم دفتر مریوان با حضور مسئولان افتتاح شد.

کد خبر 28264

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha