مشکلات مریوان توسط نیروهای انقلابی احصا شود

سرویس کردستان - نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان گفت: نیروهای انقلابی و نخبگان مسائل و مشکلات شهرستان مریوان را احصا و برای رفع آن، راهکار ارائه بدهند.

به گزارش کرد پرس، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی در نشست با جمعی از نیروهای انقلابی شهرستان مریوان با تاکید بر اینکه مشکلات و دغدغه‌های مطرح‌ شده در این جلسه آسیب‌شناسی شود، گفت: انتظار می‌رود از پراکنده‌گویی، پرداختن به مسائل شخصی و بیان تکرار مکررات خودداری و جلسات نخبگانی و با ارائه راهکار باشد.

وی با بیان این‌که نخبگان جلساتشان را با هم بیشتر کرده و در طرح مشکلات پیش‌زمینه و تقسیم‌بندی داشته باشند، در رابطه با دغدغه سپردن مسئولیت‌ها به نیروهای انقلابی، اظهار کرد: متاسفانه برخی‌ها دنبال تخریب بوده و در انتصابات دخالت می‌کنند اما یقینا در دولت جدید تغییرات حاصل خواهد شد و از نیروهای انقلابی انتظار می‌رود که جلوی فرصت‌طلب‌ها را بگیرند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با بیان اینکه نخبگان قدرت بسیج‌ نیرو داشته و می‌توانند از تجمعات جلوگیری کنند، افزود: نیروهای انقلابی انسجام خود را تقویت کرده و بنا به فرموده رهبری در نشست‌های خصوصی در رابطه با مطالبه‌گری مشکلات مردم از مسئولان فریاد زده اما در جلسات عمومی خویشتن‌داری کنند.

حجت الاسلام پورذهبی با یادآوری اینکه کشور، استان و شهر متعلق به همه ماست، ادامه داد: باید با حفظ وحدت، از هر گونه اختلاف و دودستگی جلوگیری کرده و حافظ انقلاب باشیم.

وی با تاکید بر اینکه نیروهای انقلابی و نخبگان مشکلات شهرستان مریوان را احصا کنند، یادآور شد: با روی کار آمدن نیروهای جدید، بخش زیادی از مطالبات و دغدغه‌های مردمی برطرف می شود.

کد خبر 28379

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha