7 پروژه بازآفرینی شهری در محلات کم برخوردار قروه اجرا شد

سرویس کردستان - مدیرکل راه و شهرسازی کردستان گفت: با اجرای 7 پروژه بازآفرینی شهری با اعتبار 115 میلیارد ریال در شهر قروه شرایط زیست پذیری مناطق کم برخوردار در این شهر را بهبود می دهیم.

به گزارش کرد پرس، عرفان مرادی گفت: رویکرد اصلی در برنامه های بازآفرینی شهری ارتقای اقتصادی و اجتماعی است که وزارت راه و شهرسازی و به تبع آن این اداره کل نیز در همین راستا با برنامه ای مدون و کارشناسی شده اقدامات متنوعی را در سطح شهرستان های استان به انجام رسانده و یا در حال انجام دارد.

وی اظهار کرد: شهر قروه نیز از جمله شهرهایی است در استان که بعضی از محلات آن به لحاظ برخورداری از خدمات زیربنایی وضعیت مناسبی ندارد.

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان افزود: این اداره کل در قروه با تعریف و اجرای 7 پروژه در محلات قلعه، امام خمینی و قیلر گام های مناسبی برای ارتقای سطح برخورداری این محلات از خدمات مورد نیاز یک زندگی مناسب شهری برداشته که می توان به بهسازی معابر و ساخت سالن ورزشی محله امام خمینی، اجرای شبکه فاضلاب و ساخت پارک محله قلعه اشاره کرد.

مرادی از صرف 70 میلیارد اعتبار برای اجرای پروژه های بازآفرینی شهری در قروه خبرداد و یادآور شد: تا کنون از این تعداد پروژه 3 پروژه به بهره برداری رسیده و بقیه پروژه ها نیز در صورت تامین اعتبار در آینده نزدیک به اتمام می رسد.

کد خبر 28422

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha