برای مبارزه با تروریسم مسلح شده ایم

سرویس سوریه- در مراسم تجلیل روز زن در میان نیروهای آسایش زن در دیرالزور، فرماندهی این نیروها اعلام کرد در مبارره با تروریسم، زنان همراه با مردان‌ برای حراست از خاکشان‌ اسلحه در دست می‌گیرند.

به گزارش کُردپرس، یگان‌های مدافع زنان (YPJ) از نیروهای آسایش زنان شمال و شرق سوریه به دلیل تلاش‌های آنان در حفظ ثبات و حمایت از نیروهای نظامی در حراست از منطقه در برابر همه تهدیدات خرابکارانه و تروریستی تجلیل کرد.

مراسم تجلیل با یک دقیقه سکوت برای جانباختگان جنگ آغاز شد و سپس «شهرزاد الجاسم» عضو «اجتماع زنان» بر اهمیت نقش زنان در این عرصه و مشارکت زنان و مردان در تصمیم گیری و حفاظت از منطقه تاکید کرد.

الجاسم از پیروزی‌های زنان قدردانی کرد و از نقش مادران جانباختگان در حفظ ارزش های انسانی تشکر کرد.

الجاسم خاطرنشان کرد، زنان برای حفاظت از جامعه و پیشبرد برابری فداکاری می‌کنند و قربانی می‌دهند.

سپس فدوی الحوش عصو کمیته داخلی نیروهای آسایش با اشاره به پیشرفت چشمگیر ارتقا سطح آگاهی زنان در دیرالزور و سازماندهی نهادهای جامعه مدنی و نیروهای نظامی گفت، زنان‌ امروز در کنار مردان‌ اسلحه بدست می‌گیرند تا از وطنشان محافظت کنند.

الحوش به تلاش های عظیم زنان در دیرالزور برای اعتلای وضعیت زنان و رهایی آنها از افکار قبیله ای اشاره کرد. وی همچنین به زنان عفرین، سریکانی و گری‌سپی پیام داد تا به مبارزه تا آزادی منطقه و شکست اشغالگران ترکیه ادامه دهند.

کد خبر 28484

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha