سرمایه گذاری 46 میلیارد ریالی مخابرات در شهرستان قروه

سرویس کردستان - مدیر مخابرات منطقه کردستان از اجرای 19 پروژه مخابراتی در شهرستان قروه خبر داد و گفت: برای عملیاتی نمودن این پروژه ها 46 میلیارد ریال اعتبار صرف شده است.

به گزارش کرد پرس، آزاد حکمت با تشریح اقدامات و پروژه های اجرا شده در شهرستان قروه، گفت: اختصاص 46 میلیارد ریال اعتبار در این شهرستان، شرایط واگذاری سرویس ها و محصولات مخابراتی به مشتریان جدید و ارتقای سطح کیفی خدمات را به دنبال داشته است.

وی اظهار کرد: این میزان سرمایه گذاری در سال جاری با هدف تحقق 19 پروژه در حوزه های سیستم های مخابراتی،شبکه کابل و فیبر نوری، ارتباطات سیار و شبکه انتقال هزینه شده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان به عملکرد منطقه در شهرستان قروه اشاره کرد و افزود: ایجاد مراکز جدید مخابراتی،حذف سوئیچ های قدیمی، ایجاد مرکز جدیدADSL،جایگزینی سیستم های جدید و ظرفیت سازی برای پورت های ADSL نمونه بارز این اقدامات در قالب 12 پروژه در حوزه سیستم های مخابراتی است.

حکمت همچنین اجرای یک پروژه ی فیبر دسترسی در شبکه کابل و فیبرنوری، نصب و راه اندازی یک نیو سایت و ارتقای تکنولوژی سایت های تلفن همراه به 4G و 3G را از دیگر اقدامات مخابرات در این شهرستان دانست.

وی به اهمیت فعالیت و پروژه های حوزه شبکه انتقال در سطح استان اشاره کرد و ادامه داد: با اجرای 4 پروژه و نصب تجهیزات و CWDMدر این حوزه، در راستای ارتقای زیرساخت ها و توسعه سرویس اینترنت پرسرعت مخابرات و موبایل گام های مثمرثمری برداشته شده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان با بیان اینکه اکثر این پروژه ها در نقاط روستایی شهرستان قروه اجرا شده است، یادآور شد: در حال حاضر مشتریان ساکن در روستاهای این شهرستان از خدمات مطلوب و با کیفیت سرویس ها و محصولات مخابراتی بهره مند هستند.

حکمت بیان کرد: پروژه های دیگری با سرمایه گذاری چشمگیر در شهرستان قروه در حال اجرا است که به زودی شرایط استفاده مشتریان از مزایای آنها فراهم خواهد شد.

وی به حمایت های مادی و معنوی مدیر عامل و مسئولان ارشد شرکت مخابرات ایران و نگاه ویژه آنان در تخصیص اعتبارات و در نظر گرفتن پروژه های توسعه ایی برای استان اشاره کرد و گفت: امیدوارم با یاری خدا و تلاش،همفکری و تعامل مضاعف همکاران دلسوز، بتوانیم بیش از پیش در راستای ایجاد، تقویت و توسعه بسترهای مخابراتی در استان، گام های محکم تری برداریم.

کد خبر 28589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha