استاندار ایلام: بدهکار کردن شهرداری‌ها هنر نیست!

سرویس ایلام - استاندار ایلام در نشست شورای سازمان همیاری شهرداریهای استان گفت: هنر شهرداران به درآمدزایی است و الا بدهکار شدن که هنر نیست.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، حسن بهرام نیا با تاکید بر این مهم که شهرداران به دنبال درآمدهای پایدار برای شهرداری ها باشند، گفت: در این راستا برای سازمان همیاری شهرداری ها انتخاب هیئت مدیره و مدیر عامل باید با دقت و ظرافت انجام شود چراکه نقش سازمان همیاری شهرداری ها در موفقیت و درآمدزایی شهرداری ها حائز اهمیت است.

وی خواستار ایجاد تحول در سازمان همیاری های استان شد و گفت: این تحول باید در سایه‌ی برنامه‌ها و اجرایی کردن اقدامات موثر عملیاتی می شود.

استاندار ایلام با عنوان این مطلب که سازمان همیاری شهرداری ها می تواند با توجه به ظرفیت های در اختیار درآمدهای بالایی را ایجاد کند اضافه کرد: در این میان یک ظرفیت بسیار خوب مرز مهران است که می تواند برای این سازمان بسیار موثر باشد.

بهرام نیا با اشاره به اینکه سازمان همیاری شهرداری ها وضعیت خوبی ندارد، اضافه کرد: باید اقدامات و برنامه های بهتری برای درآمدزایی این سازمان پیش بینی شود.

وی با عنوان این خبر که در دیدار با رئیس جمهور به صورت موردی برای شهرداری هایی که بدهکاری در خصوص پرداخت حقوق و مزایای کارکنان دارند، صحبت شده است، اظهار داشت: روز دوشنبه هم در ستاد اربعین مشکل شهرداری ها مطرح و مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

استاندار ایلام با تاکید بر اینکه شهردار باید خلاق باشد و از هر ظرفیتی برای درآمدزایی استفاده کند، اضافه کرد: هنر شهردار به درآمدزایی و توجه به وضعیت سیمای شهر است.

وی افزود: در این راستا فرق شهردار خلاق متخصص با غیر مرتبط در این است که درآمدزایی داشته باشد والا بدهکار بودن هنر نیست!

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که انشاء الله در این دولت شاهد شکوفایی شهرداری های استان باشیم و در این راستا ما هم کمک خواهیم کرد که شهرداران بتوانید در راستای اقدامات عمرانی و زیبا سازی شهرهای استان اقدامات موثری انجام دهند.

کد خبر 28619

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha