رئیس جدید سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان رسما معرفی شد

سرویس کردستان – «ارسلان ازهاری» به عنوان رئیس جدید سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان ظهر امروز طی مراسمی در سنندج رسما معرفی و کار خود را آغاز کرد.

به گزارش کرد پرس، در مراسمی که با حضور «علیرضا نعمتی» معاون امورنوسازی و هماهنگی استان های معاونت توسعه منابع انسانی سازمان برنامه و بودجه کشور در سنندج برگزار شد، ارسلام ازهاری به عنوان رئیس جدید سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان معرفی شد.

روز گذشته با حکم معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور ارسلان ازهاری به‌ عنوان رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کردستان منصوب شد.

در حکم سیدمسعود میرکاظمی خطاب به ارسلان ازهاری آمده ‌است: «با توجه به تعهد، سوابق علمی و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این حکم به سمت رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کردستان منصوب می‌شوید».

«هماهنگی و راهبری نظام برنامه‌ریزی استان در چارچوب نظام برنامه‌ریزی کشور برنامه‌ریزی به منظور تحقق سهم استان از جی دی پی کشور و تعیین ارزش‌افزوده هر بخش و استفاده از جداول داده ستاد استانی به‌عنوان نقشه راه رشد اقتصادی استان متناسب با اهداف رشد اقتصادی سالانه کشور و برنامه‌ریزی به‌منظور کاهش نرخ بیکاری و جذب سرمایه‌گذاری و توسعه صادرات غیر نفتی استان بخشی از مأموریت‌ها و وظایفی است که از سوی رییس سازمان برنامه و بودجه کشور به رییس جدید سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان ابلاغ‌ شده است».

ارسلان ازهاری پیش از این نیز به مدت ۸ سال معاون برنامه ریزی استانداری کردستان، ۵ سال به عنوان رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان، ۶ سال در پست‌های مختلف سازمان برنامه و بودجه استان کردستان و بیش از ۳ سال به عنوان معاون توسعه مدیریت، قائم مقام و عضو هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد ماکو فعالیت داشته است و همچنین تصدی معاونت توسعه مدیریت و منابع سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور را در کارنامه خود دارد.

گفتنی است مراسم معارفه رئیس جدید سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان در حالی برگزار شد که هیچ کدام از مسئولان دولت در این مراسم حضور نداشتند.

کد خبر 28620

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha