68 میلیارد ریال برای توسعه مخابراتی در بانه سرمایه گذاری شد

سرویس کردستان - مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره به سرمایه گذاری 68 میلیارد ریالی در شهرستان بانه، گفت: این اعتبار در راستای اجرا و تحقق 29 پروژه مخابراتی هزینه شده است.

به گزارش کرد پرس، آزاد حکمت گفت: این پروژه ها در 3 حوزه شبکه انتقال، ارتباطات سیار و سیستم های مخابراتی در قالب 29 پروژه با سرمایه گذاری 68 میلیارد ریال تعریف و در نقاط شهری و روستایی این شهرستان به اجرا درآمده اند.

وی افزود: نصب و راه اندازی سایت جدید تلفن همراه و ارتقا تکنولوژی سایت های موبایل به نسل سوم و چهارم در شهرستان بانه با هدف ارتقا سطح کیفی اینترنت همراه و افزایش سرعت دسترسی مشتریان به اطلاعات موجود در فضای مجازی و ارسال همزمان پیام از طریق دیتا و VOICE از جمله پروژه های انجام شده در حوزه ارتباطات سیار است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان نصب و راه اندازی CWDM به منظور ارتقا بسترهای اینترنت پرسرعت مخابرات در قالب 11 پروژه از دیگر پروژه های مخابراتی است که در حوزه شبکه انتقال به اجرا در آمده است.

حکمت اظهار کرد: 14 پروژه نیز در حوزه سیستم های مخابراتی در شهرستان بانه در سال جاری محقق شده است که از مهمترین آنها می توان به ایجاد مرکز اختصاصی، حذف سوئیچ و تجهیزات قدیمی، مرکز جدید ارائه ADSL، نصب و راه اندازی تجهیزات نوین و ظرفیت سازی پورت های ADSL به میزان قابل توجه، اشاره کرد.

وی با بیان اینکه شهرستان بانه به لحاظ موقعیت جغرافیایی و ورود مسافران و گردشگران داخلی و خارجی می تواند در توسعه اقتصادی استان و حتی کشور نقش بسزایی داشته باشد، ادامه داد: مخابرات منطقه نیز در همین راستا و به منظور برقراری ارتباط پایدار و مطلوب ترنسبت به ایجاد زیرساخت ها، توسعه و تقویت بسترهای مخابراتی نگاه ویژه ایی دارد.

مدیر مخابرات منطقه کردستان از برنامه ریزهای کارشناسی شده و تدوین پروژه های فنی و مخابراتی برای این شهرستان در کارگروه تخصصی مخابرات منطقه خبر داد و یادآور شد: تحقق و اجرای به موقع این پروژه ها می تواند نسبت به جلب اعتماد مشتریان در راستای اصل مشتری مداری و حفظ جایگاه مخابرات در بین دیگر اپراتورهای ارائه دهنده خدمات ارتباطی موثر و تاثیرگذار باشد.

حکمت بیان کرد: در سال جاری چند پروژه مخابراتی در دست اقدام با سرمایه گذاری چشمگیر در شهرستان بانه افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

کد خبر 28678

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha