ارجاع کار به مهندسین نظام مهندسی ساختمان در ایلام به صورت الکترونیکی

سرویس ایلام - رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ایلام از الکترونیکی شدن ارجاع کار به مهندسین نظام مهندسی در استان خبر داد و گفت: به منظور به حداقل رسیدن مراجعه ارباب رجوع و شفافیت در نظام تقسیم کار در بین مهندسان و تسهیل درانجام امور مربوط به ارباب رجوع این طرح اجرایی شده است.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، عبدالرضا ابوقداره به آخرین وضعیت نظام جامع الکترونیک اشاره کرد و افزود: علی رغم شرایط خاص کرونایی، شیوع این بیماری در روند حرکت ما بسمت الکترونیکی شدن کارها سرعت بخشید و با اهتمام و جدیت اعضای هیات مدیره ، نظام جامع الکترونیک به‌عنوان یکی از برنامه‌های مهم هیات مدیره در حال اجراست.

وی همچنین اظهار داشت: هم‌اکنون بسیاری از امورات سازمان و ارباب رجوع به صورت الکترونیکی در حال انجام است.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی های انجام شده، راه اندازی نظام جامع الکترونیکی در دستور کار قرار گرفت و به تدریج کلیه خدمات سازمان، به صورت الکترونیکی ارایه می گردد.

ابوقداره با بیان اینکه استان ایلام از جمله نخستین استان هایی است که دست به چنین اقدامی زده است، گفت: تمامی خدمات به صورت الکترونیکی انجام و به شهرداری ارسال می شود که این امر کاهش هزینه های ارباب رجوع و سرعت در ارائه خدمات را در پی خواهد داشت.

وی با بیان اینکه در آینده نزدیک صدور پروانه، فعالیت مهندسی، صدور دفترچه فنی و ملکی ساختمان و... بصورت الکترونیکی انجام می شود ، افزود: سازمان نظام مهندسی استان تلاش می کند با استفاده از خرد جمعی و الکترونیکی شدن ارجاع کار، عدالت تقسیم کار در بین مهندسین این سازمان را برقرار کند.

کد خبر 28712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha