موازی کاری ها یکی از مشکلات حوزه فعالیت خیریه ها است/ خیریه های برتر ایلام تجلیل شدند

سرویس ایلام - مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: سازمانهای خیریه ای نه تنها رقیب کمیته امداد و دیگر دستگاههای حمایتی نیستند بلکه از همراهان ما در عرصه خدمت رسانی به نیازمندان هستند و ما دست همکاری به سمت این افراد دراز می کنیم.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، رضا طاهری در آیین تجلیل از موسسات خیریه موفق و فعال استان ایلام که با مشارکت کمیته امداد و ستاد فرمان اجرایی حضرت امام«ره» برگزار شد بیان کرد: در روند همکاری ما با موسسات خیریه به هر میزان که این موسسات در زمینه خدمت به نیازمندان همکاری کنند کمیته امداد نیز به همان میزان نیز مشارکت خواهد کرد.

وی با عنوان اینکه نبود یک بانک اطلاعاتی دقیق از فعالیت خیریه ها یکی از مشکلات در زمینه فعالیت این موسسات است گفت: ساماندهی حوزه فعالیت این خیریه ها ،هماهنگی و پرهیز از موازی کاری یکی از ضروریات در این زمینه است.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام تصریح کرد: کمیته امداد با تهیه یک بانک اطلاعاتی دقیق از خانواده های نیازمند و دچار مشکل که برای دستگاههای متولی نیازمند یک منبع اطلاعاتی غنی است توانسته بسیاری از مشکلات در حوزه خانواده های نیازمند را برطرف کند.

طاهری تصریح کرد: از آنجایی که توانمندسازی یکی از محوری ترین برنامه های کمیته امداد است از موسسات خیریه استان درخواست داریم در زمینه توانمندسازی و اشتغال نیازمندان نیز ورود پیدا کنند.

مدیرکل ستاد اجرایی حضرت امام «ره» نیز در این نشست گفت: یکی از مآموریتهای ستاد اجرایی فرمان حضرت امام«ره»کمک به نیازمندان بوده و در همین راستا سالیانه بخشی از اعتبارات و دارایی های این ستاد در زمینه خدمت به نیازمندان هزینه می شود و در این زمینه ستاد مرکز توجه ویژه ای به استان ایلام دارد.

محمد زارع با ارائه گزارشی از خدمات ستاد اجرایی حضرت امام«ره» در استان ایلام افزود: توزیع بیش از 200 هزار سبد معیشتی، خرید و توزیع ویلچر و دستگاههای توان بخشی، کمک رسانی و خدمت به زائران اربعین، کمک به مسکن و درمان نیازمندان،پرداخت تسهیلات اشتغال به نیازمندان مناطق محروم و روستایی و تهیه جهیزیه از جمله خدمات این ستاد در سال جاری در استان ایلام بوده است.

کد خبر 28769

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha