«مستطیل قرمز» گویای مظلومیت مردم ایلام در جنگ است

سرویس ایلام - فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در حاشیه تماشای فیلم سینمایی مستطیل قرمز در سینمای شهر ایلام گفت: براساس تاکیدات رهبری جهاد تبیین، مهمترین و فوری‌ترین مساله امروز کشور است و همه دستگاه‌ها و متولیان فرهنگی وظیفه دارند که با تمام توان خود در این راستا تلاش کنند.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، سردار جمال شاکرمی اظهار کرد: فیلم سینمایی مستطیل قرمز که با روایتی هنرمندانه حادثه تلخ بمباران زمین فوتبال چوار را به تصویر کشیده است، بخوبی توانسته است که روحیه سلحشوری و مقاومت مردم ایلام در جنگ تحمیلی را به مخاطبان نشان دهد.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام با اشاره به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب در دیدار با دست اندرکاران کنگره شهدای استان ایلام و تاکید ایشان بر لزوم معرفی این حادثه در ابعاد جهانی، افزود: انتظار می‌رود متولیان حوزه فرهنگ و هنر در قالب‌های مختلف هنری و فرهنگی نسبت تولید محصولات فاخر در حوزه جغرافیایی دفاع مقدس استان ایلام اهتمام ویژه داشته باشند.

وی تصریح کرد: امروز در سایه توانمندی دفاعی و اتحاد ملت، دشمن از رویارویی نظامی با ایران هراس دارد، لذا با اعمال فشار اقتصادی بی‌سابقه و در کنار آن با جنگ رسانه‌ای و استفاده از ابزار تحریف سعی می‌کند که حقایق جنگ را به شکلی غیرواقعی و وارونه برای نسل‌هایی که جنگ را ندیده است روایت کند. لذا باید دست اندرکاران فرهنگی تمام تلاش و همت خود را برای خنثی سازی این توطئه‌ها بکار گیرند و واقعیات دفاع مقدس در ایلام را به شکل حقیقی به دنیا معرفی کنند.

شاکرمی افزود: بنا به تاکیدات رهبری جهاد تبیین، مهمترین و فوری‌ترین مساله امروز کشور است و همه دستگاه‌ها و متولیان فرهنگی وظیفه دارند که با تمام توان خود در این راستا تلاش کنند.

وی استقبال مردم از فیلم سینمایی مستطیل قرمز را در سطح کشور خوب ارزیابی کرد و تاکید کرد: تماشای این فیلم می‌تواند نسل جدید را با واقعیات جنگ آشنا کند و امید آفرین باشد.

کد خبر 28885

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha