سریال سنجرخان روایت پایمردی و وطن دوستی قوم کُرد است

سرویس کردستان - استاندار کردستان سریال سنجرخان وزیری را روایتی عینی از پایمردی و وطن دوستی قوم کُرد در طول تاریخ عنوان کرد و بر حمایت از اقدامات از این دست در استان تاکید کرد.

به گزارش کرد پرس، اسماعیل زارعی کوشا در بازدید از مراحل تولید سریال سنجرخان در تهران، گفت: تولید سریال سنجرخان و پخش آن از رسانه ملی می‌تواند بُعد تازه‌ای از غنای فرهنگی مردم کردستان را به نمایش بگذارد و بیش از گذشته وطن دوستی و ایثار مردم این دیار را جلوه‌گر کند.

وی اظهار کرد: یکی از شخصیت‌های بزرگ که در تاریخ معاصر ایران علیه ظلم و استعمار شوریده، سنجرخان وزیری بود که متاسفانه چندان برای مردم کشورمان شناخته شده نیست.

استاندار کردستن افزود: سفر رهبر معظم انقلاب به کردستان در سال ۸۸ زمینه ساز اتفاقات فرهنگی بزرگی برای کردستان بود و وجهه ی فرهنگی کردستان‌ را برجسته و تقویت کرد.

زارعی کوشا ادامه داد: دستگاه‌های فرهنگی و متولیان رسانه ملی باید بیش از گذشته به معرفی کردستان و ذخایر فرهنگی آن اهتمام داشته باشند.

در جریان این بازدید تهیه کننده و کارگردان سریال سنجرخان وزیری گزارش کاملی از روند ساخت و تولید این اثر فاخر را اعلام کردند.

کد خبر 29170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha