نمایندگان مجلس در خصوص انتصاب مدیریت منطقه آزاد تجاری پاسخ بدهند

سرویس کردستان- مورخه 8 اسفند با حضور سعید محمد معاونت رئیس جمهور و ریس مناطق آزاد تجاری کشور چرخ موتور متروکه منطقه آزاد تجاری در دولت سیزدهم روغن کاری شد.

کرد پرس- هرچند که دیدگاه های دولت و مجلس و حتی شورای نگهبان نسبت به مناطق آزاد تجاری یکسان نیست و همچنین نقدهای تخصصی بر آن وارد است اما هر از چند گاهی که نمایندگاه مجلس سوژه ای برای استمرار پاندول رای خود پیدا نمی‌کنند، اقدام به تورق پرونده منطقه آزاد تجاری شهرهای حوزه انتخابیه خود می‌ کنند، که به نظر می رسد تورق این بار در دولت انقلابی کمی پیشرفته تر شد و منجر به انتصاب مدیر این منطقه راز آلود تجاری گردید.

علیرغم وفور و وجود این همه مدیران استانی با تجربه و تحصیلات مرتبط ، آشنایی از آشنایان سیاسی با ملاحظاتی سیاسی از استانی دیگر به این جایگاه منصوب گردید.

منبعی از درون مدیران استان اعلام داشت: انتصاب این مدیر نا آشنا به این جایگاه و این منطقه با اجماع عمده نمایندگان استان صورت گرفته است؛ نمایندگانی که با کوچکترین بهانه سیاسی با هدف انتخاباتی تریبون مجلس را قورت می‌دهند، در پنهانگاه های سیاسی با هدف منافع شخصی و سیاسی چشم بر روی همه مصالح حوزه انتخابیه بسته و با کامیون از روی منافع مردم عبور می‌کنند.

نمایندگانی که از ابتدایی ترین مبانی منطقه آزاد تجاری اطلاع کارشناسی ندارند اینک وارد سه سالگی عمر خدمتی خود شده اند معلوم نیست با چه هدفی با چنین انتصابی موافقت کرده اند.

از مدیران دولت که مجری گفتمان دولت انقلابی انتظار می ‌رفت حداقل نیم نگاهی به دیدگاه‌های رئیس جمهور محترم نسبت به جامعه اقوام و مذاهب داشته باشند و با این انتصابات شائبه ساز موجب سرخوردگی مردم از شعارهای ارزشی رئیس جمهور محترم نشوند.

کد خبر 29316

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha