رئیس فراکسیون حزب دمکرات: درباره نامزدی جعفر صدر، برای نخست وزیری توافق شده است

سرویس عراق و اقلیم کردستان - رئیس فراکسیون حزب دمکرات کردستان در مجلس عراق از توافق درباره نامزدی جعفر صدر برای پست نخست وزیری این کشور خبر داد و تأکید کرد وی به همه جریانات سیاسی نزدیک است و در صورتی که ائتلاف سه گانه وی را برای این پست نامزد کند از وی حمایت خواهد کرد.

به گزارش کرد پرس به نقل از موازین نیوز، "ویان صبری" در این باره گفت: توافقاتی با سایر فراکسیون ها درباره رأی آوردن جعفر صدر به دلیل شخصیت و سابقه تاریخی وی انجام گرفته است. زیرا وی یک سیاستمدار درجه یک است که با سایر جریانات – حتی در چارچوب هماهنگی – روابط نزدیکی دارد و در صورتی نامزدی وی نهایی شود از وی حمایت خواهیم کرد.

رئیس فراکسیون حزب دمکرات کردستان در مجلس عراق تصریح کرد: روند سیاسی کشور با تحولات زیادی مواجه است. اما زمان بندی های قانونی در کشور، یک نقطه عطف مهم هستند و مردم منتظر به نتیجه رسیدن روند سیاسی و تأمین خدمات و بودجه کشور هستند که این امور نیز همگی به تشکیل دولت و معرفی نامزدهای ریاست جمهوری و مشخص شدن بزرگترین فراکسیون مجلس بستگی دارند و تشکیل کابینه نیز در چارچوب برنامه زمان بندی مذکور از اهمیت بسزایی برخوردار است.

کد خبر 29323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha