پیرانشهر در وضعیت آبی کرونا/ ٦ شهرستان هنوز نارنجی اند

سرویس آذربایجان غربی- طبق آخرین اعلام وزارت بهداشت در حال حاضر ۶ شهرستان آذربایجان‌غربی در وضعیت نارنجی کرونا، ۱۰ شهرستان در وضعیت زرد هستند و پیرانشهر تنها شهر وضعیت آبی استان است.

به گزارش کردپرس، رییس کارگروه اطلاع رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا در آذربایجان غربی در جمع خبرنگاران گفت: در حال حاضر ۶ شهرستان آذربایجان‌غربی وضعیت نارنجی کرونایی دارند که ارومیه، پلدشت، تکاب، چایپاره، خوی و شوط را شامل می شود.

علی افشانی افزود:همچنین ۱۰ شهرستان اشنویه، بوکان، چالدران، سردشت، سلماس، شاهین دژ، نقده، ماکو، مهاباد و میاندوآب وضعیت زرد کرونایی دارد که امیدواریم به سمت نارنجی و قرمز حرکت نکنند.

او ادامه داد: همچنین شهرستان پیرانشهر در جنوب استان به وضعیت آبی کرونایی رسیده که این روند، امیدوارکننده است.

افشانی اظهار کرد: رعایت پروتکل های بهداشتی توسط همه افراد جامعه در این وضعیت ضروری است که امیدواریم با اهتمام شهروندان، از وضعیت قرمز و نارنجی به سمت زرد و آبی حرکت کنیم.

آذربایجان غربی از اوایل بهمن ماه روند رو به رشد ابتلا، بستری و فوتی را تجربه کرده است و خیز ششم شیوع کرونا از ابتدای بهمن امسال آغاز شده است.

در ٢٤ ساعت گذشته با فوت ٧ نفر در آذربایجان غربی بر اثر ابتلا به کرونا فوتی‌های ناشی از کرونا در استان به ٧ هزار و ۴۹۳ نفر رسید.

کد خبر 29391

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha