راه‌اندازی مجدد ایستگاه پمپاژ مامیشان ثلاث باباجانی

‍ سرویس کرمانشاه _ با ‍ راه اندازی مجدد ایستگاه پمپاژ مامیشان، آب شرب اهالی ۱۶ روستای شهرستان ثلاث باباجانی به شرایط پایدار رسید.

به گزارش کردپرس؛ سرپرست امور آب و فاضلاب شهرستان ثلاث باباجانی گفت: با نصب و راه اندازی مجدد ترانس و کابل برق یکی از ایستگاه های پمپاژ خط مامیشان اهالی ۱۶ روستای تحت پوشش آن با جمعیتی بالغ بر ۲ هزار و ۶۰۰ نفر از آب شرب پایدار بهره مند شدند.

علی رحمانی با بیان این مطلب که خط انتقال آب مامیشان با ۸ ایستگاه پمپاژ در طول مسیر، آب ۳۴ روستای بخش ازگله و مرکزی را تامین می کند، گفت: در پی حادثه در تاسیسات برق یکی از ایستگاه های پمپاژ این خط انتقال ۱۶ روستای تحت پوشش آن با قطعی آب مواجه شدند.

سرپرست امور آب و فاضلاب شهرستان ثلاث باباجانی در ادامه افزود: به همت اکیپ حوادث و اتفاقات امور آبفا شهرستان، با تعویض ترانس ۵۰ کیلووات آمپر و ۴۰ متر کابل ۲۵*۳ و ۱۰ متر کابل۱۶*۳ این ایستگاه پمپاژ مجدد در مدار بهره برداری قرار گرفت.

رحمانی در پایان به شرایط خشکسالی موجود شهرستان و کاهش سطح منابع تامین آب آن اشاره کرد و خاطر نشان کرد: در شرایط کنونی، حفظ و نگهداری از این مایه حیات و صرفه جویی در مصرف آن از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

کد خبر 29498

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha